Bondage

Insomnia

Ny medlem
Kön
Man
tjena alla glada människor. jag är en kille som är intresserad av just bondage skulle vara kul att komma i kontakt med fler likasinnade. eller kanske få några bra tips på sidor eller filmer som man kan hämta inspiration från. hör av er om ni delar mitt intresse.
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte vad andra tycker men jag är en stor motståndare till s.k Bondage. Det påminner för mycket om våldtäkter.
 

Insomnia

Ny medlem
Kön
Man
ja nu vet inte jag heller vad bondage har med våldtäckt att göra. det är istället en ultimat tillit som man måste känna för varandra.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Precis... ultimat tillit, vilket oftast är ett krav om man ska utöva bondage... eller så kan det vara light till tusen. Handklovar med mycket rosa ludd. Skriker det våldtäkt?

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

Ina

Ny medlem
Kön
Man
Är lite nyfiken på det här ämnet. Drömmer om att få prova. Men om jag vågar det vet jag inte. Ngn som har testat och kan berätta lite om hur det är? Drömmer om att få bli bunden och omhändertagen av en eller två killar som gör det skönt för mig. Gärna med ögonbindel.. :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mhmm, låter trevligt...:p
vad vill du veta?

Originally posted by Ina

Är lite nyfiken på det här ämnet. Drömmer om att få prova. Men om jag vågar det vet jag inte. Ngn som har testat och kan berätta lite om hur det är? Drömmer om att få bli bunden och omhändertagen av en eller två killar som gör det skönt för mig. Gärna med ögonbindel.. :p


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Ina

Ny medlem
Kön
Man
mmm.. låter så spännande att bli bunden.
tänk att ha en kille som smeker ens bröst och en som leker med tungan i ens fitta.. de gör mig upphetsad och sen knullar den ena mig medans den andra vill att jag suger hans kuk... fastbunden hela tiden.. inget våld, bara skön sex!
 
Toppen