Borttagning av rövhår ??

mr_A

Ny medlem
Kön
Man
Hej !
Jag är en kille som undrar vad rövhåret har för funktion? Tycker det är obehagligt att ha en massa hår där..Skriv gärna, både tjejer och killar. Vad tycker ni om rövhåret?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Inget jag direkt har tänkt på förut, om jag vill att min partner har hår där eller ej. Rakar själv även där mellan varven, inte lika ofta som runt musen iofs, men ändå. Kan inte säga att det innebär några besvär att inte ha hår där, inte ens när det växer ut igen. Kanske har blivit härdad...:)
 

hot_rod

Ny medlem
Kön
Man
Själv ansar jag lite då och då. Lider inte av några stora mängder, och inte är det mörkt så det stör heller, men jag brukar fixa det när jag jag ändå är igång med resten.


/Just your average horny little devil
 
Kön
Man
Jag har ganska begränsat av det så kallade "rövhåret" (fruktansvärt ord) så jag bryr mig inte om att slätraka där. Men det har hänt att jag gjort det och gillade inte när det växte ut igen. Ansa kan jag dock tänka mig att göra.

[red]Rödluvan[/red] (det är så trevligt att "snacka" med dig så jag måste kommentera):[/size=1]

Ja du har nog blivit härdad på äldre dar ;)

Hmmm, du har nog inte tänkt på hår eller icke hår runt stjärten på män eftersom du kanske inte är så ofta där och gosar eller slickar? Eller har jag fel?


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Det är inget stort besvär för mig , har inte särskilt mycket hår där, brukar dock rycka bort det som finns där och det tar då ganska lång tid innan det kommer tillbaka
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Jo, det är sant att jag inte är så ofta där och gosar, MEN, det är ju så att säga fri insyn i olika aktiviteter, framförallt en 69a. Så nej, stör mig inte... kan ju bero att jag brukar ha fullt upp i sådana situationer...[}:)]
 
Kön
Man
Rödluvan:

Javisst, 69:an! Det tänkte jag inte på.

Hmmmm, om stjärten är ren, fin och med fördel rakad så går det ju faktiskt att slicka och pilla med fingrar där (gäller förstås både på män och kvinnor). Jag har inte haft förmånen att få eller ge den behandlingen men skulle gärna vilja!

Mikke74:

Låter smärtsamt att rycka bort "rövhår". Men men, du har ju rätt i att det dröjer innan det kommer tillbaka. Vill man vara fin får man lida pin.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Hmmm, jag har tidigare rakat bort stjärthåret och minns att jag inte gillade när det växte ut igen och det kändes konstigt när skinkhalvorna "gned" mot varandra.

Nyligen gav jag det en chans till och rakade bort det samtidigt som jag rakade pungen och runt kukroten.

Jag kan konstatera nu att jag inte alls gillar att raka mig runt analöppningen. Det är samma känsla som förra gången. Så jag ska endast ansa i fortsättningen.

Läste på en sajt om mäns/killars rakning att de inte rekommenderar slätrakning av stjärthåret. Möjligen att man kan ansa.

Men jag kan tänka mig att det är en vanesak att inte ha hår runt analöppningen.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Här, ganska långt ner på sidan.

http://manolo.se/index.php?cat=12

Urklipp/citerat från www.manolo.se:

"Mellan skinkorna:
Gör det inte. Obehaget som kan uppstå när du rakar pungen är inget emot vad du kommer att känna när håret mellan skinkorna kryper fram. Så, såvida du inte funderar på att charma en babianhona så föreslår jag att du låter bli."


För övrigt är det en bra guide till alls sorts rakning för män!

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen