Bot

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag roar mig just nu med mailkontakt med en rysk bot som heter inte Anna, utan Marina.
Kom via en sexdejtingsajt för ett tag sedan.

Varje gång jag svarar så kommer det ytterligare ett brev med nya bilder på en söt blondin och mer detaljer om hennes vardagsliv. :)

Hon säger att hon söker äktenskap och frågar efter fler detaljer varje gång.

Det roliga, förutom att texten är på bedrävlig google-översatt svenska, är att jag inte får någon respons alls på vad jag säger [:eek:)]

Frågade senast om hon vill kissa mig i munnen, ska bli kul att se om det fastnar i något filter någonstans. :D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jo då, det fortsätter. Har fått en historia om hur hon tappade sin telefon och lite antydningar om att hon gärna skulle ge mig sitt telefonnummer om hon fick hjälp med en ny telefon. Däremot inget konkret om bidrag än så länge, men det kommer säkert när som helst. Forts verkar följa.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jo då, det fortsätter. Har fått en historia om hur hon tappade sin telefon och lite antydningar om att hon gärna skulle ge mig sitt telefonnummer om hon fick hjälp med en ny telefon. Däremot inget konkret om bidrag än så länge, men det kommer säkert när som helst. Forts verkar följa.


haha...
jag får en massa förfrågan på msn...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Häng på¨doktorn, det är riktigt kul!
Idag fick jag ett låååångt brev där 'hon' bland annat berättade att hon hade berättat om mig för sin mamma!!!:D Hon undrade om jag hade något emot det.

Fick ett telefonnummer också... men, just det, hon hade ju ingen telefon. Återkommer när hennes telefon är ersatt. :D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nu är boten död... :( mailen studsar.
Lite förvåad dock att det inte kom önskemål om pengar i någon form eller åtminstonde att jag ombads att gå till en viss länk eller ringa ett visst nummer.

Min poäng i det här är ju inte bara att jag tyckte det var lite kul att följa vad som skulle hända utan att fästa lite uppmärksamhet på företeelsen i sig. Tillräckligt många som blir blåsta på liknande saker.
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack för infon litekinkykille.

hade varit roligt att läsa mer men hon kanske genomskådade att du genomskådat henne.

good work
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu är boten död... :( mailen studsar.
Lite förvåad dock att det inte kom önskemål om pengar i någon form eller åtminstonde att jag ombads att gå till en viss länk eller ringa ett visst nummer.

Min poäng i det här är ju inte bara att jag tyckte det var lite kul att följa vad som skulle hända utan att fästa lite uppmärksamhet på företeelsen i sig. Tillräckligt många som blir blåsta på liknande saker.
------------
Ja, man är allt misstänksam mot allt sådant där.
Men det har väl med åldern att göra, och med den en viss själbevarelsedrift.
Det är alldeles för mycket lömska fällor på nätet, tyvärr.
Bra att Du skriver om det!
 
Toppen