bröst

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vill diskutera bröst och bröstvårtor.

vad gillar ni på kvinnor /män.

Jag gillar när kvinnans bröst som rymms i en hand..ler gärna med bröstvårtor som står ut lite extra..mys

Män...ska ha hår på bröstet och det gör inget om bröstmusklerna är stora:oops::p

SÅ om ni får önska...hur ska det perfekta bröstet se ut??;)
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
vill diskutera bröst och bröstvårtor.

vad gillar ni på kvinnor /män.

Jag gillar när kvinnans bröst som rymms i en hand..ler gärna med bröstvårtor som står ut lite extra..mys

Män...ska ha hår på bröstet och det gör inget om bröstmusklerna är stora:oops::p

SÅ om ni får önska...hur ska det perfekta bröstet se ut??;)

Som dina:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vill diskutera bröst och bröstvårtor.

vad gillar ni på kvinnor /män.

Jag gillar när kvinnans bröst som rymms i en hand..ler gärna med bröstvårtor som står ut lite extra..mys

Män...ska ha hår på bröstet och det gör inget om bröstmusklerna är stora:oops::p

SÅ om ni får önska...hur ska det perfekta bröstet se ut??;)

Som dina:p

tack tack
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Får man önska så...
Små bröst, stora toppiga bröstvårtor.

Jag hoppas att du Skeda inte har lika stora i verkligheten som på din forumbild.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Gillar båda sorter... Små fasta söta bröst eller stora fylliga. Finns nog inte nåt som är så kvinnligt sensuellt som en fin klyfta / dekolletage.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
vill diskutera bröst och bröstvårtor.

vad gillar ni på kvinnor /män.

Jag gillar när kvinnans bröst som rymms i en hand..ler gärna med bröstvårtor som står ut lite extra..mys

Män...ska ha hår på bröstet och det gör inget om bröstmusklerna är stora:oops::p

Svår en. Men jag får nog hålla med där.
Bland män så gillar jag riktiga män. Och så hår på bröstet hos män. Gärna lite gleshet så att vårtorna tränger fram.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Får man önska så...
Små bröst, stora toppiga bröstvårtor.

Jag hoppas att du Skeda inte har lika stora i verkligheten som på din forumbild.

Du har tydligen inte kikat på min sida..missat mina "stora"
Men nu är bilderna borta;)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Får man önska så...
Små bröst, stora toppiga bröstvårtor.

Jag hoppas att du Skeda inte har lika stora i verkligheten som på din forumbild.

Du har tydligen inte kikat på min sida..missat mina "stora"
Men nu är bilderna borta;)

AJ!
Det ser inte bekvämt ut.

Men nu gällde tråden bröst, och jag föredrar nog bröst som är lössläppta så man kan smeka och suga, nafsa, slicka på dem.
De får gärna vara små eller stora, fasta eller mjuka, bara de inte är uppenbart silikonfyllda, då falnar min glöd. Det mest perfekta är halvstora, toppiga med stor vårtgård och stora styva bröstvårtor, mums!
Vad beträffar mäns bröst får jag nog säga att snyggast är de hos måttliga kroppsbyggare.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Får man önska så...
Små bröst, stora toppiga bröstvårtor.

Jag hoppas att du Skeda inte har lika stora i verkligheten som på din forumbild.

Du har tydligen inte kikat på min sida..missat mina "stora"
Men nu är bilderna borta;)

AJ!
Det ser inte bekvämt ut.

Men nu gällde tråden bröst, och jag föredrar nog bröst som är lössläppta så man kan smeka och suga, nafsa, slicka på dem.
De får gärna vara små eller stora, fasta eller mjuka, bara de inte är uppenbart silikonfyllda, då falnar min glöd. Det mest perfekta är halvstora, toppiga med stor vårtgård och stora styva bröstvårtor, mums!
Vad beträffar mäns bröst får jag nog säga att snyggast är de hos måttliga kroppsbyggare.

Menade inte repbilden knas...den är inte MIN.dom andra jag hade..men tog bort.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Den som har sett skedas och Wildas krypin, vet vad jag menar med de perfekta tjejbrösten...

Killars bringa skall vara hårig och det skall finnas något att hålla i när åskan går;)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Allt större än A är för mycket! ;)

Skämtar förstås. Jag tycker brösten ska vara proportionerliga i förhållande till resten av kroppen. En stor tjej bör ha stora bröst. En A-kupa på en kraftig tjej skulle se lite fel ut. På samma sätt ser det lite märkligt ut med en liten spinkig tjej som har basketbollar.

Det bästa testet är att gå lite lättklädd på sommaren. Om killarna vänder sig efter en är det bra. :cool:
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Allt större än A är för mycket! ;)

Skämtar förstås. Jag tycker brösten ska vara proportionerliga i förhållande till resten av kroppen. En stor tjej bör ha stora bröst. En A-kupa på en kraftig tjej skulle se lite fel ut. På samma sätt ser det lite märkligt ut med en liten spinkig tjej som har basketbollar.

Det bästa testet är att gå lite lättklädd på sommaren. Om killarna vänder sig efter en är det bra. :cool:

Jag kan inte låta bli att vända mig om när det ser groteskt ut...
 

grodan62

Medlem
Kön
Man
Alla bröst är fina. Små, stora vilken storlke de än har. Det som gör brösten fina och vackra är när den som har brösten oxå gillar dom, då blir dom som finast, så storleken har ingen betydelse i detta fall heller. Sen tycker jag skedas bröst är fina:oops: kram
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Måste hålla med "grodan62" det handlar om hur nöjd man är tror jag. Jag är nöjd med mina små bröst, de är A, men alla mina tjejkompisar har större än mig, och de klagar något så grymt. Och då sitter jag där lite tyst, och ibland säger jag det åt dem. Var nöjda för bövelen!
Det är samma sak med killar som inte är nöjd med något på sin kropp, som man själv kanske gillar. Det sliter lite...man tappar ganska lätt intresset för en kille som klagar.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Alla bröst är fina. Små, stora vilken storlke de än har. Det som gör brösten fina och vackra är när den som har brösten oxå gillar dom, då blir dom som finast, så storleken har ingen betydelse i detta fall heller. Sen tycker jag skedas bröst är fina:oops: kram

tack ..det värmer ska ni veta med alla komplimanger.

Jag som många andra är inte nöjd med mina bröst..dom är för tunga..hänger numera..stora bröstvårtor..jaja ni vet..
sedan läser jag era inlägg och tänker...nej JAG SKA VARA NÖJD!!!!

tack för era kloka ord
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Alla bröst är fina. Stora bröst gungar fint, men små bröst är jättefina, söta. Jag gillar små bröst, det är fint. Och jag gillar stora bröst, kan inte bestämma mig! [|)]
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Alla bröst är fina. Stora bröst gungar fint, men små bröst är jättefina, söta. Jag gillar små bröst, det är fint. Och jag gillar stora bröst, kan inte bestämma mig! [|)]

sant varför välja...går ju inte, beror ju oxå på vem brösten sitter.
Vem har startat denna tokiga tråd...fy..haha
Mer tuttar åt folket...mysiga gosiga ting.
 
Toppen