Bröstvårtor

Clitoris

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon mer än jag som blir superblöt i fittan av att se bröstvårtor eller av att läsa om underbara guppande bröst med styva vårot??
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm, de e härliga!
kvinnobröst, härliga styva bröstvårtor.
mina gillar omild behandling...


Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Jag älskar manliga bröstvårtor, speciellt de där som är riktigt känsliga... när han ligger o vrider sig och stönar om man slickar på dem!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by ulysses

Jag älskar manliga bröstvårtor, speciellt de där som är riktigt känsliga... när han ligger o vrider sig och stönar om man slickar på dem!

kom till mig, så ska du får suga & bita i mina medans jag knullar dig djupt hårt & brutalt, i missionären!


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by ulysses

Lessen killen, varken bitas eller brutalt är min grej, men tack för inbjudan!
:)

Du e välkommen, jag älskar att få mina bröstvårtor hårdhänt behandlade.
men kan bara njuta av den behandlingen oxå.;)


Smisk, Känslan som sitter i!
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Bröst är så fina, älskar alla bröst. i alla storlekar och former. gillar verkligen att slicka och naffsa på dem
 

Tonher

Medlem
Kön
Man
Jag lovar "Clitoris" , hade jag haft en fitta skulle den defenitivt bli plask våt av bröst och styva bröstvårtor.
Men så har jag ju en manlig hjärna åxå, inte mycket att göra åt.........
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Ang. storleken på bröstvårtor. Min tjej har ganska stora bröstvårtor, först tyckte jag att dom var för stora. Nu tycker jag att dom är underbara, dessutom är dom alltid styva...
 

SailorMarkus

Ny medlem
Kön
Man
Jag såg ett program på tv om att män också kan producera mjölk i brösten (om man bara stimulerar dem tillräckligt länge) och därmed amma...och där det upprepades som ett mantra att mäns bröstvårtor inte fyller någon funktion. Mycket märkligt...det är ju ganska uppenbart att det är samma saker som sitter på män, fast inte lika utvecklade av naturliga skäl (ganska logiskt att den funktionen utvecklats hos kvinnor men inte hos män). Men i grund och botten är det samma sak och måste således vara en erogen zon för män i samma utsträckning som för kvinnor. Hur kan då alla (i media) tjata om hur onödiga mäns bröstvårtor är? För det kan väl inte ha undgått någon att bröstvårtor funkar likadant oavsett vem de sitter på (om vi bortser från mjölkningsfunktionen)? Är det något som alla vet men ingen vågar säga pga att bröst och erogena bröstvårtor alltid varit en symbol för kvinnlighet?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mhmm?
Tycker du instinktiv illa om mig?
lr har jag gjort/ sagt nåt som inte passar herr Messersmith?

(vill stavas med två l inte ett!)
Originally posted by Playboy

Jag vil skada Doc H på något sätt, oklart hur...


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Doc H

Mhmm?
Tycker du instinktiv illa om mig?
lr har jag gjort/ sagt nåt som inte passar herr Messersmith?

(vill stavas med två l inte ett!)

Inte instinktivt, men intensivt...

Förlåt att jag stavade fel, känslorna tog överhanden...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
haha, Playboy, hoppas det gör ont bara du tänker på mig!
undrar bara varför du hatar mig så intensivt?


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Han är bara avundsjuk, Doc H, antar att det bästa sättet att ta hans utbrott på är att helt enkelt ignorera honom och njuta av allt annat fint som finns att läsa här på forumet!!:love:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Klart att du har rätt.
:love:
Originally posted by Rödluvan

Han är bara avundsjuk, Doc H, antar att det bästa sättet att ta hans utbrott på är att helt enkelt ignorera honom och njuta av allt annat fint som finns att läsa här på forumet!!:love:




Smisk, Känslan som sitter i!
 
Toppen