Bröstvårtor

dascamboy

Ny medlem
Kön
Man
Hej! för ungefär 1 månad sen kom jag på att det var jättekönt att smeka bröstvårtorna medans jag runkade, jag undrar om ni tycker att det är bögigt eller om ni också njuter av det ?
 

norpan

Ny medlem
Kön
Man
Hej! för ungefär 1 månad sen kom jag på att det var jättekönt att smeka bröstvårtorna medans jag runkade, jag undrar om ni tycker att det är bögigt eller om ni också njuter av det ?

Tja!

Smaken är som baken :) Jag mår nästan illa av att ta på mina under onani eller samlag. Blää.. Jag får en jättekonstig känsla som inte alls känns skön.
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag har tyvärr ingen speciell känsel i mina bröstvårtor, skulle till och med sägea att det är en mindre sexuell zon än vilken annan del av huden som helst
 
K

knakille

Gäst
Min nuvarande sambo kom på att jag verkligen blir både kåt o galen av att hon smeker eller slickar på mina bröstvårtor...även nafsar....då kan hon få mig till nästan vad hon vill i samband med smekning av snoppen....:p

Ibland får hon för sig då man är nån stans att bara råka smeka min bröstvårta innanför tröjan för att retas vilket automatiskt innebär att det börjar växa i byxorna och jag blir kåt!!:oops:

En livsfarlig kombination e då hon smeker mig därnere o nafsar i mina bröstvårtor och man är naken kanske bunden...DÅ kan jag inte säga nej till nåt!
 

stein

Ny medlem
Kön
Man
Jag blir alltid uphetsad när jag tar på mina bröstvårtor
det liksom bara kittlas och kuken ställer sig upp på en gång
om den inte redan stog upp
 

greven66

Medlem
Kön
Man
ju mer livet gått så har vårtorna blivit mej mer kär*tack Ingela*.....jag har en nervbana rakt ner från dom till underlivet...beröring innan eller under sexet ger ALLTID mer....ingen har hittills nypit mej FÖR hårt i dom heller*blink*.e avis på kvinnors stora goa vårtor...nåt som för övrigt tänder mej satan e att se styva vårtor på tjejer....stora eller små bröst spelar ingen roll....VÅRTOR..jag säger bara vårtor:D
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
seriöst challe banna mig om du vill men du är dum i huvudet!

Välj vilka du ger dej i match med. En del är svårare än andra att slå...

Du är lite fööör tunn för att jag ska banna dej efter en sådan provokation. Du får hellre vara kvar...:cool:
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
jag tycker också det är skönt att leka med vårtorna ibland när jag runkar. De är "kopplade" till kuken
 

niklasnordin

Ny medlem
Kön
Man
Mina är känsliga erogena zoner.Men bäst är om min kvinna nyper eller biter i dem.Det sänder kåtilningar i hela kroppen.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
ibland är det stört skönt med att smeka dem, eller att tjejen slickar och suger på dem. Men det kan hända att de blir för ömtåliga och då är det inte skönt...

Gillar även att bli dragen på ryggen under ett knull, då kommer man direkt... finns många ställen på kroppen som är nice att ta på under en sexuell akt,,,

Bara att utforska... hehe:p
 
Toppen