Bra "punch-lines"....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Dags igen!

Tjejerna på tjejhänget pratar om sina killar:
- ni vet väl varför hanhundar slickar sin egen pung?
- Nääää....
- För att dom kan...

Häpp! Toppa den.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nu har det gått ett tag och det börjar bli dags att dra igång denna tråd igen!

Sedan sist har jag och hustrun bytt fritidsbåt mot lantställe som fritidsysselsättning och då öppnar sej helt nya möjligheter.......

Som t.ex när vi gjorde våra första besök på Gardencenter och jag for iväg i riktning mot en av personalen, med hustrun strax efter.....

1/ Ursäkta, men var har ni böcker om att omskära fruktträd??

Hustrun påtagligt störd: Jag har ju sagt att det heter Beskära......

Något senare.....

2/ Ursäkta, men jag hittar inte Uppstammad Klitoris bland perennerna??

Hustrun är nu på väg att bryta ihop: Nu åker vi hem! Uppstammad Clematis, det köper vi en annan dag.....

Häpp!

Toppa gärna det!
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kommer inte på någon bra mening med detta ord men visst är trosåskådning ett ovanligt fånigt - och tvetydigt - uttryck, lämpligt att använda i en punch line om folk som är såväl bigotta som perversa?

Må vara så, men Tros-skådning händer ibland för min del..... :LOL::LOL::LOL::LOL:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Kommer inte på någon bra mening med detta ord men visst är trosåskådning ett ovanligt fånigt - och tvetydigt - uttryck, lämpligt att använda i en punch line om folk som är såväl bigotta som perversa?
Trosåskådning kan man se på lite olika sätt ...
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
”Vad är kärlek?” undrade någon, och fick svaret ”Det är en blandning av vänskap och åtrå, begränsad av hederns och dygdens regler”.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppsnappat på Salongen.....

Kille som beställer en brasiliansk vaxning. "Men att hälla varmt vax på pungen. Gör inte det skitont??"
Terapeuten svarar då; "Nä, det är inte så farligt eftersom jag har skyddshandskar....."

Häpp!
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte om det ska klassas som punchline, men jag bara älskar den här biten från Jönssonligan när de fritagit Sickan någonstans och har en lånat en snutbil

Sickan när han öppnar den olåsta bilen: Har du lämnat bilen olåst?!
Vanheden: Ja? Det är väl ingen som snor en polisbil.

:ROFLMAO: :love:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
På universitetet i kursen i Internationell statskunskap.

Fråga till den indiske studenten: How often do you have elections in India??

Hehe, in India we have election evely morning.....

Häpp!
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Susanne var i sen 30 års ålder och fortfarande ogift. Hon hade liksom bara svårt att träffa män. De män hon mot förmodan träffade visade sig vara skitstövlar. Till slut så bestämde hon sig att sätta in en annons i tidningen. Hon skrev:
”Söker en man som inte kommer att slå mig, som inte kommer att lämna mig och som är bra i sängen.”
Flera dar gick och hon hade inte fått något svar på annonsen. En dag när hon var nere i källaren och tvättade, knackade det på dörren. Hon gick upp och öppnade och där satt en man i rullstol som varken hade armar eller ben.
– Kan jag hjälpa dig? frågade hon.
– I’m the man in your dreams! sa han.
– VA?
– Jag läste din annons i tidningen och jag är den perfekta mannen. Jag kan inte slå dig eftersom jag inte har några armar. Jag kan inte lämna dig eftersom jag inte har några ben.
– Men är du bra i sängen då? frågade hon.
– Hur tror du jag knackade på dörren…
 
Toppen