Bra "punch-lines"....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänkte försöka dra igång en tråd där vi toppar varandras "punsch-lines"....


Första bidraget har jag lånat från den danska filmen där två knappt så sluga kompisar arbetar som köksmontörer och roar sej med diverse anekdoter om "hantverkarsex".

...... vad säger du, har ni betalt 55.000 kronor för en konstgjord befruktning av Dorthe!!?? Det kunde jag ordnat för 20.......

Hepp!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Gör ett försök att toppa den med följande samtal på en Kroppsvårdsklinik -

.......... menar du att ni gör brasiliansk vaxning på killar??? Vax på pungen och så drar du bort allt hår..... Det måste ju göra skitont!!!
- Nä, det är inte så farligt. Jag har ju skyddshandskar.

Hepp!!
 
Last edited:
Ålder
56
Kön
Kvinna
Gör ett försök att toppa den med följande samtal på en Kroppsvårdsklinik -

.......... menar du att ni gör brasiliansk vaxning på killar??? Vax på pungen och så drar du bort allt hår..... Det måste ju göra skit ont!!!
- Nä, det är inte så farligt. Jag har ju skyddshandskar.

Hepp!!


:D:D Tyvärr har jag inget att bidra med. Kommer aldrig ihåg vad de säger...


Men tack för ett gott skratt:D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Familjeöverhuvudet i Koch's livsmedelskoncern tänkte att ett par år på Handels kunde nog göra underverk på sonen - den blivande toppkraften....

Han blev emellertid tveksam när han såg sonens försök att lansera delar av företagets produkter under namnet "Koch's Socker".


Hepp!!
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Eller som dom sade i den klassiska intervjun med studenten i Indien:

"How often do you have election here in India?"

"Election.... Evely morning!"


Toppa den....!!
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man