Bra "punch-lines"....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänkte försöka dra igång en tråd där vi toppar varandras "punsch-lines"....


Första bidraget har jag lånat från den danska filmen där två knappt så sluga kompisar arbetar som köksmontörer och roar sej med diverse anekdoter om "hantverkarsex".

...... vad säger du, har ni betalt 55.000 kronor för en konstgjord befruktning av Dorthe!!?? Det kunde jag ordnat för 20.......

Hepp!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Gör ett försök att toppa den med följande samtal på en Kroppsvårdsklinik -

.......... menar du att ni gör brasiliansk vaxning på killar??? Vax på pungen och så drar du bort allt hår..... Det måste ju göra skitont!!!
- Nä, det är inte så farligt. Jag har ju skyddshandskar.

Hepp!!
 
Last edited:
Ålder
56
Kön
Kvinna
Gör ett försök att toppa den med följande samtal på en Kroppsvårdsklinik -

.......... menar du att ni gör brasiliansk vaxning på killar??? Vax på pungen och så drar du bort allt hår..... Det måste ju göra skit ont!!!
- Nä, det är inte så farligt. Jag har ju skyddshandskar.

Hepp!!


:D:D Tyvärr har jag inget att bidra med. Kommer aldrig ihåg vad de säger...


Men tack för ett gott skratt:D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Familjeöverhuvudet i Koch's livsmedelskoncern tänkte att ett par år på Handels kunde nog göra underverk på sonen - den blivande toppkraften....

Han blev emellertid tveksam när han såg sonens försök att lansera delar av företagets produkter under namnet "Koch's Socker".


Hepp!!
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Eller som dom sade i den klassiska intervjun med studenten i Indien:

"How often do you have election here in India?"

"Election.... Evely morning!"


Toppa den....!!
 
Last edited:

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Den översexiga Anna Mannheimer från Gbg-TV sa i något av sina TV-program härom året att det skulle bli jättekonstigt på körkortet och andra ID-handlingar för norska journalisten Åsne Seierstad om hon gifte sej med Brad Pitt......



Toppa den!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Snott rakt av från "Tjuvlyssnat":

En tjej ~25 och en kille ~25 står vid godiset. Tjejen lägger en mängd olika sorters choklad i vagnen. Killen pekar då på en hylla.
Killen: Du glömde de där.
Tjejen: Jag vill inte ha de där.
Killen: Du brukar ju jämt äta sådana framför teven.
Tjejen: Men idag är det Dexter och till seriemördare passar det bättre med chokladglass.
Killen: Jag fattar fan inte hur du kan äta så mycket choklad jämt.
Tjejen: Det är ju ditt fel för att jag inte får tillräckligt med sex.
Killen: Jaha.
Killen är tyst och tjejen fortsätter att ösa ner choklad i vagnen.


:D Huuuuumor!!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag läste den här historien och undrar om det är någon som tror på receptet:D


A couple was celebrating their golden wedding anniversary.

Their domestic tranquility had long been the talk of the town.

A local newspaper reporter was inquiring as to the secret of their long and happy marriage.

"Well, it dates back to our honeymoon," explained the man. "We visited the Grand Canyon and took a trip down to the bottom on the canyon by pack mule. We hadn't gone too far when my wife's mule stumbled. My wife quietly said, 'That's once.' We proceeded a little further and the mule stumbled again.

Once more my wife quietly said, 'That's twice.'

We hadn't gone a half-mile when the mule stumbled the third time.

My wife quietly removed a revolver from her pocket and shot the mule dead.

I started to protest over her treatment of the mule when she looked at me and quietly said 'That's once.'"
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Alla har det inte så lätt när man skall lära sej/uppleva nya saker....


.......... han tyckte att en "69'a" lät spännande att prova men tyckte mest att kändes som ett halvt kilo rå lever i ansiktet och en musprutt.... Han tröttnade helt enkelt och sade" Nu har du gjort det där 4 gånger - 65 ggr till, då vill jag minsann hellre ha pengarna tillbaka..."

Toppa den..... / I
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Som sagt tidigare är det inte lätt för alla, när man skall testa sina gränser och göra saker för första gången....


Hört i underklädesbutiken: ........ är du verkligen säker på att du skall ha en bh i storlek 61 till din hustru???

Absolut, här ser du en som är noggrann. Jag mätte flera gånger med kepsen....



Hepp..... Toppa denom ni kan......:D:D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Doktorn sa att ett så pass omfattande sexliv (samlag 3-4 ggr per dag) självklart tar på krafterna. Det kan vara därför som du känner dej lite utarbetad. Någon annan anledning kan jag inte se.

Men, tror inte doktorn att allt smårunkande in i mellan också kan påverka.....?


Hepp!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Varför har du alltid det där löjliga flinet i ansiktet när du surfar på onanera.se....?

Du förstår, detta är alldeles för viktigt för att ta på allvar!

Hepp!


/ I
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ett citat från en ung Doc, bra på i gasen, fick höra den av tjejen jag vaknade med dagen efter, så den funkade bevisligen:

"jag lovar dig evig trohet och kärlek! hela natten!"
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänkte dra igång min egna gamla tråd igen.. ..

Såg en lysande bild i DocH's "Bilder - inte nödvändigtvis om sex" :
Arbetade om den lite - eftersom det kliar nu. ..

Två yngre kvinnor i omklädningsrummet på F&S:
- Den ena gläntar lite på handduken, blottar sitt fräscha välansade fitthår, med en sugande menande blick..... ☺
- Den andra ler tillbaka: Sorry, I get your point, am flattered but I'm straight
- So is spagetti, until it gets wet. ..

Toppa den !
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Den franska 60-talsschlagern är väl ok?

- Je t'aime! Mais oui, je t'aime!
- Moi non plus.

- Jag älskar dig! Ja, jag älskar dig!
- Inte jag heller.
___________

Efter ett besvärligt förhållande gick jag hos en psykolog - en trevlig dam som jag dock fick vissa oprofessionella vibbar av. Hon ställde en märklig fråga iaf:

- Kan man säga att du är en bra älskare?

Jag svarade:

- Det beror på underlaget.
___________

Inget erotiskt men på mitt förra jobb tävlade jag och en kollega i att leverera slutklämmen till eftermiddagsfikat vid vilken en tågfrälst aspergerkollega i regel tråkade ut alla med järnvägsprat:

- Vi kanske skall avbryta taffeln innan denna tillställningen spårar ur?

eller

- Jag tror fikapausen har nått slutstationen nu.

("Punch lines" skall det minsann vara; "punsch-lines" låter som, typ, kokainslingor till punschen...)
 
Last edited:
Toppen