"Bra" sex???

Nyfiken_Nalle

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en oerfaren kille som vet mycket om sex...teoretiskt... men i praktiken är jag helt vilse... min tjej och jag har börjat ha sex... jag vet att hon njuter :), vi har pratat om det... men jag har inte haft någon "halleluja moment" :(... hur kan jag göra för att jag ska njuta mer??? jag har kollat en del trådar men har inte sett något som stämmer in på min fråga... tack på förhand! tjing
 

mammsen

Medlem
Kön
Kvinna
jag kan bara säga...ta det lungt.utforska varandras kroppar,smaka njut och smek.

Bra sex får ta tid!!!förspel tycker jag är a och o.
det kan redan börja utanför sängen...retas,busas,kyssas,egga varandra
så man är ordentligt kåt:p

Lycka till,lovar att "DIN" stund kommer!!
Kram
 

forzasweden

Medlem
Kön
Man
säger bara..... gör det så skönt du bara kan för din tjej, så lovar jag att du får minst lika skönt tillbaka!
prata med varandra... vad gillar hon? vad gillar du? sen kommer det av sig själv!(dåligt ordval kanske :D )
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Ta't lugnt...stressa inte!

Lyssna på varandra...

Använd tungan...det är det bästa verktyget vi har utrustats med: man kan viska i tjejens öra...kyssa...slicka...

Det kommer gå alldeles utmärkt!
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Ta det lugnt och lär känna din parter i sängen. Efter ett tag lär ni er vad ni båda tänder lite extra på.
Något som ofta leder till att det blir något lite extra är ju massage med olja. (jag tror inte jag har hört någon kvinna klaga på det än!)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Det bästa är nog att inte tänka så mycket utan fokusera helt på hur det känns, hur härlig hon är osv.. Be din tjej ge dig ett ordentligt förspel så att du är spräng kåt innan ni börjar.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ok jag vet inte om det är samma för strejta par men jag berättar ändå.

Bra sex ska som andra här nämnt inte stressas.
Man ska ta lång tid på sig och det viktigaste - vara RIKTIGT JÄVLA KÅT!
Istället för att göra sex till en rutin tycker jag man ska istället ska ha lite paus emellanåt.

Jag minns när jag och killen min först träffades personligen, efter att ha snackat och haft telefonsex på internettelefon i ett halvår. När vi väl var under samma tak och hade tillgång till varandra hela tiden var jag vrålkåt nästan hela tiden - i ungefär en vecka.
När han initierade sex var jag så klart helt på, men jag tog lång tid att komma och den sista gången gav jag helt enkelt upp. Min PV blev orolig och undrade vad som var fel, om han gjorde nåt fel - han hade inga problem att komma.

Jag fick lugna honom och säga som det var...
"Teddybear, I'm all spent..! We've been having sex, sometimes twice a day for a week and I can't keep up..." :unsure:

Han skämdes och kände sig påtvingande, jag skämdes och kände mig otillräcklig.

Efter det har vi bara sex när båda är vrålkåta. När bara EN vill, väntar han på den andre. Han brukar få vänta högst en dag. När vi båda "syncar" krävs det bara en blick.

Snacket vi hade om det ledde till sex av HÖG kvalle.
Djuriskt, ohämmat och med många halleluja moments.
 
Toppen