Bra start på nya året

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Nu har jag onani-invigt 2006. Igår rakade jag pungen och skaftet. Satte sen på lite skön porr och använde min Speed Bump FL. Första sprutet träffade hakan...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Har precis surfat runt lite på Lastbryggan på jakt efter lite nya leksaker, själv är bäste dräng... Tyvärr måste jag givetvis erkänna, hade gladeligen vaknat bredvid en man, trycka mig mot honom, känt hur han hårdnat, åh, bara tanken gör mig kåt!

Japp, jag får fantisera vidare...;)

Härligt att läsa att du är kåt Rödluvan. Men samtidigt också trist att du ska behöva vara utan sexpartner. En skön sexleksak kan väl förstås vara skönt ändå.

Själv har jag varit rejält kåt under jul och nyår. Och liksom du så får jag bokstavligen ta saken i egen hand och runka ofta. En skön kvinna önskas men men..... Idag och igår blev det t ex långrunk i över 1 timme per gång. Det var ljuvligt skönt när jag äntligen fick komma.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jodå, jag fick ett paket hem i lådan idag, så nu är det väl bara att börja leka då antar jag...;)

Sen vet jag inte om det egentligen handlar om att behöva varutan en sexpartner, ett besäk på krogen brukar ju kunna råda bot mot det. Men one-nught-stand är inte min grej, då klarar jag mig hellre själv!
 
Kön
Man
Det kanske blir "lek" redan ikväll för dig :p (?)

Hoppas att det är något skönt i paketet.

Jag sitter och runkar för andra gången idag (tar ett uppehåll och skriver lite). Var också tvungen att dra av mig tidigt imorse innan jag tog mig till jobbet eftersom jag vaknade med morgonstånd. Skönt att vara kåt och det känns som en bra start på det nya året.

Nej, jag är inte heller mycket för att krogragga.
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Härligt läsa om alla sköna invigningar av nya året!!

Hade själv riktigt trevligt sex med minf ru, det började redan på festen med smek utanpå en allt större bula på mina byxor, sen gick hon ner och sög mig direkt innanför dörren älskar se hennes läppar då dom är läckert målade med läppstift kring min bultande påle, fick av henne den ganska korta kjolen och slickade henne bakifrån innan jag tog henne bakifrån, sen red hon mig och avslutade med missionären och vi båda kom jag djupt i henne, efter det slickade jag henne till ytterligare en orgasm medans hon smekte mig mellan sina fötter...

Det va riktigt trevligt!! :)
 
Kön
Man
pernik,

det där låter väldigt trevligt och speciellt följande: ".....älskar se hennes läppar då dom är läckert målade med läppstift kring min bultande påle...". Jo det kan jag tänka mig att du tycker!
 

pernik

Medlem
Kön
Man
runkaärskönt

jo det är ju det, måste erkänna att om det är ett lite billigare läppstift så är det extra läckert se det smetas ut lite... ;)

Nu var det ju nyår och den dyrare varianten, men då sitter det under hela behandlingen å andra sidan...:)
 
Toppen