Bravo tjejer! Njut bara njut!

Kön
Man
Jag är medveten om att detta är inne hos "brudarna" men det har med er att göra. Jag har alltid varit fashinerad av hur mycket kvinnor njuter vid sex och jag är även imponerad att så många kvinnor är stolta över att dom njuter! se bara i detta forum! Jag funderar ofta över hur många tjejer onanerar, det kan vara någon man känner eller bara ser på gatan. Vissa tjejer kanske skäms rent av eller vågar inte utforska sig själva, men det tycker jag bara är fjantigt! man ska utforska sig själv och inte skämmas för sin kropp eller hur man känner! Jag själv blir hård bara jag tänker på en kvinna som njuter, eller hör en kvinna som njuter! Jag vill faktiskt att tjejen ska njuta mer än jag! Jag vill hällre att hon ska få orgasm än jag! Jag får rent av orgasm av att en tjej får orgasm! Fast jag har även haft lite funderingar hur tjejer njuter mest, kanske ni kan ge mig lite tips hur ni njuter mest tjejer?
Å gud vad skulle jag inte göra för att få tillfredställa en kvinna! :oops:
Nu tjejer tycker jag att ni ska ge er själva en liten belöning och gå och onanera!

Det första instrument jag lärde mig att spela var skinn flöjt!
 

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Nåt som ni killar ofta glömmer så är det förspelet, hellre ett förspel på en timme och sex i 10 minuter än tvärt om.

Mer ömma smekningar och sensuella vidrörningar, tack!

Mvh Vicky
 

Kapten_Krook

Ny medlem
Kön
Man
Håller med dig :D. Vad jag även brukar tänka på är att tjejer oftast inte pratar om onani så mycket som vi killar. På vår skola pratar killarna ofta helt öppet om deras onani upplevelser men man hör aldrig tjejer prata om sånt, vad kan det bero på egentilgen?
 
Kön
Man
Dom kanske inte är lika öppna om onani som vi killar, har haft konversationer med tjejer om onani. Men bara 1 tjej som faktiskt sa att hon har gjort det. Vicky, ska ta hänsyn till ditt tips!

Det första instrument jag lärde mig att spela var skinn flöjt!
 

SOLO

Medlem
Tror mer det handlar om att killar ofta fördömer tjejer som är uppriktiga med sin sexualitet. En tjej "måste" t.ex. enl många killar vara mer återhållsam än de flesta killar för att slippa skälsord samt att hon "ska" vara blyg och återhållsam när det väl kommer till kritan. (Håller med Vicky. Smek & kel är f.ö. det bästa som finns inom sex. Mums!) [:eek:)]

Master Bate!
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Jag håller med talare nummer ett dvs kvinnotillfredsställaren att jag ger hellre tjejen orgasm bara för o höra hennes stön o njutningar, i början trodde tjejen min att jag va TVUNGEN att oxå få orgasm för annars så skulle jag bli sur (hon har haft taskiga förhållanden) men nu så älskar hon att jag "håller" mig så att jag kan älska en gång till *S*
Älskar som sagt o höra en kvinna njuta, en gång fick jag njuta till hela 8 orgasmer under en timme (med ett gammalt X) men denna kvinna jag lever med nu blir nöjd med 1 för sen så somanr hon gott. Jag vill ju ge henne flera st.
 

Vampan

Ny medlem
Kön
Man
hmm, kanske är jag en kille i en tjejkropp *ler* men ärligt talat så håller jag med er killar som tyckte att det bästa som fanns var att höra tjejen njuta och stöna. Ett ex var otroligt dålig på det där, inte en aning varför, men med han visste man inte ens om det gått för honom eller inte... otroligt tråkigt, inte undra på att man tappade sexlusten.
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Vampan

hmm, kanske är jag en kille i en tjejkropp *ler* men ärligt talat så håller jag med er killar som tyckte att det bästa som fanns var att höra tjejen njuta och stöna. Ett ex var otroligt dålig på det där, inte en aning varför, men med han visste man inte ens om det gått för honom eller inte... otroligt tråkigt, inte undra på att man tappade sexlusten.



Tragiskt!!!

Kåt o glad, varje da
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Vicky

Nåt som ni killar ofta glömmer så är det förspelet, hellre ett förspel på en timme och sex i 10 minuter än tvärt om.

Mer ömma smekningar och sensuella vidrörningar, tack!

Mvh Vicky

Jag tycker att förspelet är sex oxå... Varför är alla så fixerade vid samlaget??


Lena Handén - en god vän...
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Jag tycker inte om förspelet särskilt mycket - hurra för det sköna samlaget
Min flickvän verkar inte vara särskilt insatt i det heller, några kyssar och ett par smekningar sen hoppar hon praktiskt taget på mig, sliter av mig byxorna och... ja :)



Tänk om man blir en buss när man dör...
 

olli

Ny medlem
Kön
Man
Håller med "kvinno tillfredställaren" till 100% Jag sätter alltid tjejen först, (annars får man ju inte komma tillbaka).
 

puls85

Ny medlem
Kön
Man
Håller med kvinnotillfredställaren till 100%. Det är så läckert & upphetsande att se kvinnan njuta. Då kan jag verkligen säga att det pulserar rejält i den stenhårda kuken.
 

zobitott

Ny medlem
Kön
Man
Jag och några tjejkompisar å killkompisar satt och snackade sex en kväll och killarna var jäkligt nyfikna på hur vi tjejer gör och hur ofta.
"brukar ni använda fingrarna?" "slickar ni på fingrarna efteråt?"
"vilka fingrar använder ni?" men mest chockade var dom ändå att alla vi tjejer erkände att vi faktiskt onanerar.
Hur chockerande det än är så finns det faktiskt tjejer som inte gör det.
jag är inte en av dem ;)

allt som är skönt är bra! (sålänge det inte skadar nån)


tjejer. Vilka fingrar använder ni?
tumme-pekfinger , pekfinger-långfinger , långfinger-ringfinger . ringfinger-lillfinger?
 
Toppen