Bristningar!

Smisken

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ja dom flesta av oss, särskilt dom som fått barn, har en hel hög med bristningar..

Tänkte höra lite med er, killar som tjejer, vad tycker ni om bristningar?


låt säga att du raggar upp en tjej på krogen, som du tycker ser skit snygg ut just då, när ni kommer hem hettar det till, hon börjar klä av sej och du får se, stora långa bristningar längst hela magen, en del på rumpan, låren, benen, osv, hur avtändande skulle du tycka det vore?

som ett slag i ansiktet[B)]? eller Jamiie ändå?:p
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Inte alls avtändade.
Sannolikheten för att jag skulle "plocka" upp någon på krogen för att hon såg bra ut som enda kriterie, är liten. Det måste finnas något mer. :)
Dessutom är det läckert med tjejer som har lite erfarenhet

.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
För mig handlar det nog om hur personen i fråga själv ser på sina "bristningar"! Jag tänder lätt på ett bra självförtroende ute på krogen och då blir det som en konsekvens att den som skäms över sig själv blir avtändande! Omvänt - den som gillar sig själv och står för den h*n är, med de fel och brister som finns är tändande i alla lägen!
 

helsingekillen

Ny medlem
Kön
Man
Jag var tillsammans med en tjej som mådde väldigt dåligt pga bristningar på brösten sedan hon var med barn.
De få gånger hon av misstag råkade visa brösten kan jag nog räkna på EN hand.
Det enda "problem" jag hade med hennes bristningar var att hon mådde så dåligt av det..

Alla har vi våra brister/bristningar.. ;)
 
Toppen