Bror_sis

Ny medlem
Hej allihop! Jag är en kille som förlorade oskulden med min syster! Jag vet att det är fler där ute som har vart med om det här, jag vill att ni skriver till mig, antingen här eller privat, vill veta hur eran relation är idag. Vad som hände när ni tog beslutet att göra det med varandra osv. Blev ni påkomna? Har ni berättat för någon?

Vill inte ha några påhopp om diverse saker, är fullt medveten om vad som gäller.

/bror
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej allihop! Jag är en kille som förlorade oskulden med min syster! Jag vet att det är fler där ute som har vart med om det här, jag vill att ni skriver till mig, antingen här eller privat, vill veta hur eran relation är idag. Vad som hände när ni tog beslutet att göra det med varandra osv. Blev ni påkomna? Har ni berättat för någon?

Vill inte ha några påhopp om diverse saker, är fullt medveten om vad som gäller.

/bror
Jag har, tyvärr, inga liknande erfarenheter. Men har både drömt och fantiserat om min äldsta lilla syster.
Är dock nyfiken på vad som hände er?
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är nog vanligare än man tror, men inget man pratar högt om.
Man får erfarent med någon man känner och litar på.
Sen växer man upp och det blir pojk/flickvänner, familj och barn.
Men det finns garanterat syskon som fortsätter i vuxen ålder men det är nog mera ovanligt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag har ibland haft fantasier om min lillasyster, är en styvsyster som inte är så liten längre 51år. Vi hade lite petting när vi var unga inte könsmogna, jag luktade på min lillasyster kön och hon gick se mig runka. Ville hon skulle göra det på mig men det vill hon inte. Att ha sex ville vi inte hon sade du skall in i hålet, men vi är båda för unga. När jag sedan började spruta hon fick mens och vi båda fick könshår slutade vi, även om jag ibland luktade och smakade lite på hennes trosor. Vi talar aldrig om det har bra kontakt idag, enligt henne har många av hennes vänner haft liknande upplevelser men inte så många har gått hela vägen till ett samlag.
 

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Kvinna
Är nog vanligare än man tror, men inget man pratar högt om.
Man får erfarent med någon man känner och litar på.
Sen växer man upp och det blir pojk/flickvänner, familj och barn.
Men det finns garanterat syskon som fortsätter i vuxen ålder men det är nog mera ovanligt.
Tror med att det är vanligare än man tror. Syskon i tonåren nyfikna och kåta.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Undrar hur vanligt det egentligen är. För min egen del vet jag bara om en barndomskompis som fumlade med sin lillasyster, och en annan kompis som gjorde mer grejer med sin flera år äldre storasyster.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att göra det i tonåren med min lillasyster efter det att hon började få bröst och könshår runt 9-10års åldern och mens när hon var elvaår då hade vi slutat leka med varandra flera år tidigare. Är väl olika men kändes fel, tror inte hon kände likadant.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Undrar hur vanligt det egentligen är. För min egen del vet jag bara om en barndomskompis som fumlade med sin lillasyster, och en annan kompis som gjorde mer grejer med sin flera år äldre storasyster.
Jag tror dock inte det är vanligt. Visst, vanligare än man kanske tror, men ändå inte vanligt. Förhoppningsvis bara en liten andel, då det i min värld inte är sunt.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag fick pilla på min lillasyrra. Kom inte ihåg vad det var som gjorde att detta hände. Kom bara ihåg att vi var i mitt rum och sedan i sängen. Jag kanske frågade henne om jag fick se på hennes, så kan du se på min...typ. Hon tog iaf av trosorna och jag fick känna och det var ett finger upp en lite bit. Hon tog på min och drog lite. Men inget mera, och det var bara den gången.
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har inte gjort något med mina syskon, men har ju minne av att min äldre bror låg och kollade i en porrtidning och han låg i kalsonger bara, han brukade träna endel, så fräsch kropp... Jag låg och bläddrade i en biltidning i min andra brors säng, de delade rum. Såg att han hade stånd, och smygtittare självklart. Vet att han ofta sa till mig att du vill allt känna på mina muskler va?... Jätteskumt egentligen, haha, men han såg väl hur fascinerad jag var... Men som sagt han var min bror och, nä...
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har ju alltid lev i öppen familj med föräldrar som är nudister.
Så här hemma var varken naket eller sex nått man dolde. Det är ju naturligt o fint.
Sen som syskon, så är man nyfikna. Hormoner börjar osv
Jag och min bror började leka det klassiska doktor, vi satt ju oftast nakna..alltid gjort. Så steget att undersöka varandra var inte långt.
Men han var inte den först jag hade samlag med.
Men pilla o känna, där var vi dom första för varandra:)
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min kompis Henrik runkade ofta tillsammans. Började med han frågade när vi skulle sova om han fick se min snopp, jag var 13 och han 11. Fick stånd med en gång när jag drog av mig täcket och kalsongerna. Han tog tag i min snopp och jag i hans och vi runkade. Plötsligt hörde vi hans syster frågade vad vi gjorde. Cesilia stod bredvid och tittade på våra hård snoppar. Hon var 9år. Satte mig upp och frågade om jag fick känna på henne så fick hon känna på mig. Och det fick jag göra. Faktiskt att känna en slida och Cesilias hand på min snopp som snappt ryckte i och i skön orgasm.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag och min kompis Henrik runkade ofta tillsammans. Började med han frågade när vi skulle sova om han fick se min snopp, jag var 13 och han 11. Fick stånd med en gång när jag drog av mig täcket och kalsongerna. Han tog tag i min snopp och jag i hans och vi runkade. Plötsligt hörde vi hans syster frågade vad vi gjorde. Cesilia stod bredvid och tittade på våra hård snoppar. Hon var 9år. Satte mig upp och frågade om jag fick känna på henne så fick hon känna på mig. Och det fick jag göra. Faktiskt att känna en slida och Cesilias hand på min snopp som snappt ryckte i och i skön orgasm.
De tidiga årens härliga kåtaktigheter!!!
 
Toppen