Brukar bli pissnödig efter jag runkat, vanligt?

Aoc

Ny medlem
Kön
Man
Ja, som rubriken säger har jag aldrig runkat utan i bli pissnödig efteråt för att vänta i ca 30 minuter innan jag kan pissa.. väldigt irreterande.. hur är det med er andra? både killar o tjejer
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Det händer för mig när jag var ung o inte riktigt hade fått den "riktiga" sperman så att säga..

___________
Stay hard!
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Ja det blir jag med. Vad är pc-muskeln? jag är säker på att jag tränat upp den faktiskt, vad det än må vara...
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Blir också alltid kissnödig när jag runkat (och även när jag haft sex).

Aoc: varför måste du vänta i ca. 30 minuter innan du kan pissa?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Blir också alltid kissnödig när jag [red]runkat[/red] (och även när jag haft sex).
Vore det inte bättre om du utgav dig för vem du är? Varför skriva kvinna i profilen om du inte är det? [B)]
 

Aoc

Ny medlem
Kön
Man
inte exakt 30 minuter, men det brukar ta tid iallafall.. hur mycket precis vet jag inte, men jag vet bara att d e jävligt segt o vänta tills man pissar ut det..(kanske därför tiden känns o gå sakta)
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
Ja det är jäkligt jobbigt när man ska gå och lägga sig och man är tvungen att vänta tills man kan pissa

Peace out!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Det är nog så för de flesta killar faktiskt, jag tror att det har att göra med att när man har kommit så behöver man rensa ur urinröret från "slaggprodukter", sådant som inte kom ut när man sprutade ut sperman, för att man inte ska få urinvägsinfektion.
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
"Onödig" nödighet (dvs. kissnödighet) kan betyda att man har urinvägsinfektion.

Tips nummer ett: Kissa (och töm tarmen) innan sexuell aktivitet.
Tips nummer två: Uppsök läkare om du blir kissnödig efter sexuell upphetsning/aktivitet trots att det bara rör sig om en liten skvätt urin. Då kan det vara blåskatarr eller urinvägsinfektion. Eller i värsta fall någon sexsjukdom.

Edit: Detta gäller bägge "stönen", dvs. könen..
 

Anonymis

Medlem
Kön
Man
Hända alltid mig innan, men innan du börjar runka så kissa, brukar jag göra nu o det är faktiskt mkt skönare o inte vara lite pissnödgi när mkan håller på.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
pc muskeln har nån snackat om i ett annat inlägg. Du kan känna den när du sitter på toa o kissar. Det är när man håller emot kisset. (Den gör även så att kuken blir hårdare. Tror jag, om det nu inte är en annan muskel)...
 
Toppen