Brukar ni bada mixbastu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det skulle vara trevligt att göra, men var hittar man mixbastu då?
Är det inte alltid uppdelade dam- och herrbastu?
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Bodde på hotell igår som hade mixbastu. Kom ner och hörde röster från bastun.
Klädde av mig, duschade och gick in. Där inne satt två tjejer och en kille helt nakna. Dom var från Tyskland. Killen o tjejen var ett par och det var deras kompis som var med. Det var riktigt trevligt sitta och prata med dom. Snygga tjejer med fina former.

Gick ut och tog en paus och drack en öl. Innan jag gick in igen drog jag lite i kuken så den var lite halvhård, såg på tjejerna att dom tittade lite extra på kuken nu.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Är lite så här jag också upplevt det de gånger jag suttit i en blandad bastu. Det är dock mysigt. :)
Samma här…
Bastar mycket med syrran, och det är mer en avslappnad stämning än sexuell. Oavsett om det är min syrra eller någon annan kvinna så är det mer avslappnat än sexuellt, OM inte de som är i bastun är där för just den sexuella upplevelsen!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har inte hänt rena sexuella saker så
Men flört och sköna saker har hänt

Bl a så var jag på ett hotell med min familj, men ingen var sugen på att basta på kvällen. Så jag gick ner själv
Det visade sig att det var en mix bastu
Tre unga tjejer satt där, troligen två systrar och en kompis till dem.
Vi snacka lite och stämningen var rätt tätt och de var verkligen inte blyga i bastun, de visade liksom glatt upp både sina fina bröst, tajta kroppar och rakade fittor
Både i bastun och duschen.... Var halvhård en bra stund med dem
Höll de bilderna på näthinnan till när kunde runka skönt i min ensamhet..
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Länge sedan nu men hade en kk som var gift och hon, hennes man och jag råkade hamna i samma mixbastu en gång. Fick kämpa lite för att inte kuken skulle ställa sig helt i givakt men hans blev lite större också. Hände inget mer sen tyvärr men tydligen hade han blivit lite extra kåt för de knullade på kvällen senare :). Jag fick vänta nån dag innan jag kom åt med henne...
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte hänt rena sexuella saker så
Men flört och sköna saker har hänt

Bl a så var jag på ett hotell med min familj, men ingen var sugen på att basta på kvällen. Så jag gick ner själv
Det visade sig att det var en mix bastu
Tre unga tjejer satt där, troligen två systrar och en kompis till dem.
Vi snacka lite och stämningen var rätt tätt och de var verkligen inte blyga i bastun, de visade liksom glatt upp både sina fina bröst, tajta kroppar och rakade fittor
Både i bastun och duschen.... Var halvhård en bra stund med dem
Höll de bilderna på näthinnan till när kunde runka skönt i min ensamhet..
Mys mys MYS!!! :)
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Har inte hänt rena sexuella saker så
Men flört och sköna saker har hänt

Bl a så var jag på ett hotell med min familj, men ingen var sugen på att basta på kvällen. Så jag gick ner själv
Det visade sig att det var en mix bastu
Tre unga tjejer satt där, troligen två systrar och en kompis till dem.
Vi snacka lite och stämningen var rätt tätt och de var verkligen inte blyga i bastun, de visade liksom glatt upp både sina fina bröst, tajta kroppar och rakade fittor
Både i bastun och duschen.... Var halvhård en bra stund med dem
Höll de bilderna på näthinnan till när kunde runka skönt i min ensamhet..

Nice, vilken minnen till runkningen sen.
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns en hel minnen att ösa ur
Efter många år på mixade bad och nakenstränder....

Blivit några gånger. Alltid lika härligt. Oftast kring midsommar. Bästa gången var vid en skidresa sista året på gymnasiet för nu en miljon år sedan :). 4 tjejer och 3 killar i en liten bastu efter en dag i backen. Inget hände i själva bastun. Däremot var en tjej gravid (jag oskyldig!) ett tag efter skidresan. Så något lär ju hänt i anslutning till bastubadet.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Blivit några gånger. Alltid lika härligt. Oftast kring midsommar. Bästa gången var vid en skidresa sista året på gymnasiet för nu en miljon år sedan :). 4 tjejer och 3 killar i en liten bastu efter en dag i backen. Inget hände i själva bastun. Däremot var en tjej gravid (jag oskyldig!) ett tag efter skidresan. Så något lär ju hänt i anslutning till bastubadet.

Skidresor....
Jag och yngsta sonen hade avslutat dagen på skidor med ett gott gympass
Låg i bubbelpoolen på skidortens spa och relaxa
En pool för kanske fem sex personer, när ett gäng på åtta tonårstjejer dök upp, de var jämnåriga med sonen...
De skulle prompt trycka ner sig, typ fem plus av dem fick väl plats i den då överfulla bubbelpoolen
Jag la snabbt upp händerna på kanten, armbågar, väl synliga händer
Men oj men tonårsrumpor jag fick lätt i ansiktet
Glidande, bökande. Fick lite halvstånd....
Sonen fick nog mer än så, han såg lite besvärad ut..
Efter ett tag så "fick han nog" ... Och gick upp
De var nyfikna tjejer och snacket flöt på bra
Stannade inte mer än max fem minuter efter sonen
Men hade fixat typ fem dejter till honom till senare på kvällen.
Rätt nöjd med egoboost, sköna tajta vältränade tonårstjejskroppar mot min, utan att någon kunde anklaga mix för något...
Sonen försvann iväg och jag och frugan fick lägenheten för oss själva... om ni förstår...
Alla glada och nöjda, sonen såg rätt glad ut när han kom hem och fick några nya "kompisar" att hänga med några kvällar...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
På tal om gemensam bastu, lånar den från en annan tråd där jag skrev
Så var jag på ett dylikt i grannstaden
Efter vi doppat oss så gick frugan in i bastun och jag tog en snabb dusch
När jag står där kommer en mor och dotter in i duscharna och börjar tvåla in sig.... Fick många sköna fantasier... Fick snabbt avsluta med en kall dusch och gå där ifrån när det börja rycka i kuken...
(dottern var väl drygt femton och mamman drygt fyrtio, vet inte om mamman var medveten om hur mycket hon retade mina sinnen. Log lite blygt, kastade lite blickar på mig medan hon tvålade in sig, retsam kvinna...)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Första gången hos en vännina till min mamma, min lillasyster och väninnans lilla dotter var med. Jag fick stånd men det var ju väninnans håriga fitta som tände mig inte min syster eller väninnans dotter jag var i början av tonåren så det mesta tände mig. Har hänt några fler gånger man kan bli halv hård inte mer, fast man kan ha något att tänka på om man skall ta en kvällsrunk.
 
Last edited:
Toppen