Bryr ni er om storleken?

totte

Medlem
Kön
Man
När jag ser på porr vill jag se långa, tjocka kukar. Det är en fantasi. I verkliga livet funkar nästan vad som helst.

Det är nog som tjejer som ser de porrtjejer deras killar kollar på; de kan nästan aldrig mäta sig med dem, de är "underlägsna". Nästan alla killar jag varit med är också "underlägsna" mina porrfantasier.

Man måste skilja på fantasi och verklighet.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by el gardo

men det här handlar ju om storleken på "kuken" spelar nån roll. Så om jag förstått dej rätt så menar du att en med liten "kuk" får uttnyttja resursen och helt enkelt finna sig i faktumet (enligt dej) att han är en sämmre älskare än den med ett stort paket?
<snip>
Spelar storleken sådan roll? Sex är bäst med den man älskar, eller? Jag bara undrar
Kort varianten av vad jag tror; nej när det är kärlek i bilden så kommer storleken så långt ner på prioriteringslistan så det knappt finns. Men jag skulle aldrig för en sekund lura mig själv att tro att hon aldrig slagits av tanken, jag inbillar mig inte heller att hon skulle bli deprimerad om den vore aningen större (Sedan finns det ju rimliga gränser).

Frågan för tråden var "Bryr ni er om storleken?". Med den frågeställningen så är min uppfattning att svaret är ett tveklöst ja. Det enda att diskutera är egentligen "hur mycket?".

Självklart kan jag ha helt fel...
 
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Originally posted by el gardo

men det här handlar ju om storleken på "kuken" spelar nån roll. Så om jag förstått dej rätt så menar du att en med liten "kuk" får uttnyttja resursen och helt enkelt finna sig i faktumet (enligt dej) att han är en sämmre älskare än den med ett stort paket?
<snip>
Spelar storleken sådan roll? Sex är bäst med den man älskar, eller? Jag bara undrar
Kort varianten av vad jag tror; nej när det är kärlek i bilden så kommer storleken så långt ner på prioriteringslistan så det knappt finns. Men jag skulle aldrig för en sekund lura mig själv att tro att hon aldrig slagits av tanken, jag inbillar mig inte heller att hon skulle bli deprimerad om den vore aningen större (Sedan finns det ju rimliga gränser).

Frågan för tråden var "Bryr ni er om storleken?". Med den frågeställningen så är min uppfattning att svaret är ett tveklöst ja. Det enda att diskutera är egentligen "hur mycket?".

Självklart kan jag ha helt fel...
Du kan ha fel... men det tycker inte jag! Du har träffat precis mitt i prick!!! :)
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
ja, folk tolkar nog "bryr ni er om" på olika sätt kanske? Och ja det är nog så det är i slutändan, den som söker mer av bara det fysiska bryr sig mer om den, skulle njutat mer med större eller mindre. Dessvärre är det som bryr sig om dess storlek och vill ha större som hörs. Annars skulle väl aldrig tråden skapats av nån som ängsligt undrar. Vart är vi på väg. Kanske är det frukten av öppenheten tack vare anonymiteten och det är i just detta som de som är stolta över sin stora älskare som hörs över de andra (därför att de inkäktar på andra mäns självbild). Men å andra sidan så är det ju lindrigt i jämförese med många flickors situation. Och vad gör vi åt det?
 
Toppen