Bryr ni er om storleken?

aorta

Ny medlem
Kön
Man
Ok, min är runt 25 - 30, inte helt säker. Den är inte så grov dock.

Jag känner mig lite dålig...:S

Ingen här verkar gilla stora?

Mvh Aorta
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Killar

det finns bara ett sätt o svara på den fråga, använd den istället, det är så individuellt.
 

aorta

Ny medlem
Kön
Man
Det är iof. inte säkert att man får ett ärligt svar bara för att man använder den....

:unsure:
 
Kön
Man
Storleken HAR betydelse!

Men något som har STÖRRE betydelse är vem kuken sitter på! Är det en idiot som har en stor så föredrar jag den lille som är trevlig och omtänksam!

Själv har jag haft turen att hitta en kille som är en omtänksam make, underbar älskare:love: OCH har stor kuk:p.
 
Kön
Man
Jag vill göra ett tillägg till mitt föregående inlägg;

Det jag ville ha sagt är att man som kille ska ta vara på sina resurser vare sig den är liten eller stor. Alla är vi olika och precis som många skrivit innan så gillar vissa minder kukar och andra lite större. Det viktiga i det hela är att man är rädd om varandra och njuter!
 

masterwille

Ny medlem
Kön
Man
själv e jag oskuld och sjukt nervös att jag har skulle ha för liten kuk för att tjejen ska ha de skönt. men nu känns det mycke lugnare efter ala inlägg....tack alla tjejer!

sug o svälj,trevlig helg
 
Kön
Man
Originally posted by masterwille

själv e jag oskuld och sjukt nervös att jag har skulle ha för liten kuk för att tjejen ska ha de skönt. men nu känns det mycke lugnare efter ala inlägg....tack alla tjejer!

sug o svälj,trevlig helg

som sagt var bara dig själv och använd huvet innan du använder kukhuvet så ska du säkert se att det blir kanon bra!!!!:love:
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
alla tjejer jag har varit tilsammans med tu\ycker att storleken har betydelse på sexen:D:):p
Originally posted by tzoom

Har en fråga till alla tjejer om ni tycker att storleken spelar någon roll?

Sen om den spelar roll eller bara hur stor föredrar ni?

Peace out tzoom :)

Kåt runkare
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
wankie: kanske för att de tjejerna varit med killar som inte kunnat använda huvudet och i stället bara förlitat sig på att de "räckt till" där nere. Då spelar säkert kukens storlek större roll eftersom den som den sitter på inte spelar roll över huvudtaget. Jag tror att om det finns kärlek och kommunikation så spelar storleken ingen roll. De som deremot bara har sex utan anknytning till personen vill sökert gärna dömma och hylla. Så om storleken spelar roll beror kanske igentligen på hur pass fördömmande flickan i fråga är. Två som bara är ute efter att knulla kan väl kanske inte dra sig från att dömma varandra. Hos många flickor har väl detta öppna bejublande av en viss typ av kropp och det tysta dömmandet av en annan redan lett längt längre än att de bara oroar sig för om de räcker till. Eller? Synd att det är så mycket bedömmning av varandras kroppar, många far illa av det. Men vad gör man åt det?
 
Kön
Man
Originally posted by el gardo

wankie: kanske för att de tjejerna varit med killar som inte kunnat använda huvudet och i stället bara förlitat sig på att de "räckt till" där nere. Då spelar säkert kukens storlek större roll eftersom den som den sitter på inte spelar roll över huvudtaget. Jag tror att om det finns kärlek och kommunikation så spelar storleken ingen roll. De som deremot bara har sex utan anknytning till personen vill sökert gärna dömma och hylla. Så om storleken spelar roll beror kanske igentligen på hur pass fördömmande flickan i fråga är. Två som bara är ute efter att knulla kan väl kanske inte dra sig från att dömma varandra. Hos många flickor har väl detta öppna bejublande av en viss typ av kropp och det tysta dömmandet av en annan redan lett längt längre än att de bara oroar sig för om de räcker till. Eller? Synd att det är så mycket bedömmning av varandras kroppar, många far illa av det. Men vad gör man åt det?

Bra sagt, men det är ju också så att den som frågar får svar. ;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kanske är jag cynisk, men en liknelse: Leonardo da Vinci kunde göra mästervärk med en kolbit, men sätt riktiga oljefärger i händerna på honom så...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
En jävla värdelös liknelse. Det handlar om konst, och och uppskattas bara av den som gillare den typen av konst. En del skulle kanske hata hans färgmålningar därför att de inte skulle förstå hans annorlunda budskap och språk. För vad är det som säger att det är bättre med färg? OM man inte förstår konstnärens språk och budskap/älskarens kärlek och kommunikation, varför måste man då bry sig? Varför måste man då likna kroppens utseende vid en tavla? Du är inte cynisk utan formad av samhället precis som oss andra. Allt ska vara så cool och stort och flashigt som möjligt. Alla blir en och samma massa. De som inte har en snygg kropp/kan måla i färg framför oss (på sin kropp?), får vara utanför.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by el gardo

<snip>
Du är inte cynisk utan formad av samhället precis som oss andra. Allt ska vara så cool och stort och flashigt som möjligt.
<snip>
Du får tycka så om du vill, jag är av en annan åsikt: Jag tror att det är du som är formad av dagens samhälle som färgas allt för mycket av politisk korrekthet. Den politiska korrektheten är en enorm björntjänst; folk luras att intala sig att allt är så rättvist, när sanningen är att livet inte alls är rättvist. Om samhället och vi själva inte ljög för varandra så skulle vi alla kunna göra det bästa av det efter våra egna förutsättningar, i stället luras vi att vi är lika och hälften av oss snubblar och slår oss fatalt, eller tafatt står och undrar varför inte vi också kan.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Flow242

Kanske är jag cynisk, men en liknelse: Leonardo da Vinci kunde göra mästervärk med en kolbit, men sätt riktiga oljefärger i händerna på honom så...
Öhm, du kan inte så mycket om konst va? :D Mona Lisa kanske väcker dig?

Eller så var du ironisk, och då får du förlåta mig.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
flow 242: det resonemanget om att luras att tro att vi är lika är precis vad som gäller i hela gymnasieskolan t ex, vilket är förjävligt men sammtidigt jäkligt svårt att komma runt.
Jag utryckte mej dessutom otydligt: alla vi är formade av sammhället, men beroende på vilken plats vi haft hitills så blir det ju lite olika med det. men formade av det är vi helt klart. Du och jag och alla andra.

men det här handlar ju om storleken på "kuken" spelar nån roll. Så om jag förstått dej rätt så menar du att en med liten "kuk" får uttnyttja resursen och helt enkelt finna sig i faktumet (enligt dej) att han är en sämmre älskare än den med ett stort paket? Är snart alla som inte har den största handikappade kanske? Håller du inte med om att i ett par med kärlek och kommunikation är båda de bästa älskarna för varandra? Eller har vi olika förutsättningar för kärlek också, ocjh på så sätt se på kärleken likt hur vi ser på kunskapskrav i skolan (där vi, precis som du säger, luras till att intala oss att alla kan allt)? Kan kanske han med stor kuk jämna ut att han är svag på att ge kärlek? Spelar storleken sådan roll? Sex är bäst med den man älskar, eller? Jag bara undrar
 

totte

Medlem
Kön
Man
En stor kuk är "wow" som sagt, men storlek är inte allt. En superkropp kan balansera en lite mindre snopp, det är inte så att bara kuken är viktig när det gäller attraktion. För det mesta har man nog inte sett killen man gillar naken innan det blir av, vad som finns bakom gylfen blir oftast en överraskning. Så länge kuken faller inom normalintervallet brukar det funka bra, en lite större är en bonus så att säga...

Om man nu gillar stora kukar, vill säga. Precis som det finns de som gillar små bröst, finns det de som gillar mindre kukar. Faktiskt.

Personligen tycker jag att grovleken är viktigare än längden.

Sex är inte bara fysiskt utan även psykiskt, hjärnan deltar också när man har sex. Om man nu inte är superpackad.

Sen heter det ju, inom bögvärlden: "There are two kinds of men, size queens and liars".
 
Toppen