Bubbelpool

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är tvungen att berätta! Jag har en ganska okänslig klitoris som behöver ganska mycket stimulering och nu har jag hittat det bästa; bubbelpoolen! Jag simmar 4-5 gg/v och efteråt kryper jag ner i bubbelpoolen drar unden bikinin och trycker mitt underliv mot strålen samtidigt som jag smeker mina bröst... Tar bara någon minut innan jag kommer och det är så skönt!

Nu under sommaren är det nästan bara jag som badar men en gång kom den ner en hemskt fin kille som simmade i poolen bredvid och då onanerade jag iaf, fast han var där. Han märkte säkert inget men det var mysigt för mig.. :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har sett nåt liknande på ett bad i Landskrona...
två tjejer satt i den stora bubbelpoolen & snacka, medans jag dök runt & jagade mina söner(de gillar att jag jagar dem under vattnet). då såg jag hur den ena tjejen drog undan sina bikinibyxor sakta & lät strålen sakta massera hennes välansade mus..
jag låtsade som inget & fortsatte med min lek, men höll ett öga på tjejen som fick svårare att sitta stilla & prata med sin kompis:p:p
tur att ingen av mina killar såg vad hon gjorde för då kanske de hade frågat en massa..:oops:
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag är tvungen att berätta! Jag har en ganska okänslig klitoris som behöver ganska mycket stimulering och nu har jag hittat det bästa; bubbelpoolen! Jag simmar 4-5 gg/v och efteråt kryper jag ner i bubbelpoolen drar unden bikinin och trycker mitt underliv mot strålen samtidigt som jag smeker mina bröst... Tar bara någon minut innan jag kommer och det är så skönt!
Nu under sommaren är det nästan bara jag som badar men en gång kom den ner en hemskt fin kille som simmade i poolen bredvid och då onanerade jag iaf, fast han var där. Han märkte säkert inget men det var mysigt för mig.. :p

Hur känndes det att sitta helt offentligt och få en orgasm? :)
 

Sliver

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det kändes jättespännande.. Hoppas jag får uppleva det igen :p
Jag var faktiskt och badade idag igen och det var lika skönt idag med..
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det kändes jättespännande.. Hoppas jag får uppleva det igen :p
Jag var faktiskt och badade idag igen och det var lika skönt idag med..

Låter fantastigt skönt :) Är det lite härligare för att du tror att du kan bli upptäckt?
Hoppas att du fortsätter med detta :oops:[:cool:]
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Kan bli lite för skönt att sitta i bubbelpoolen som kille med, Om man får en stråle som masserar lite för mycket.
Brukar hoppa lite åt sidan då och tänka på travsport eller annat tråkigt så den där nere lugnar ner sig.
Ser inte så bra ut om man hoppar ur poolen med ståfräs, men trevligt att veta att en del tjejer passar på att njuta lite extra under badhusbesöket :)
 
Toppen