Bubbelpoolsrunk

Cazzo

Medlem
Kön
Man
På badhuset jag brukar gå till finns en skön bubbelpool. Flera gånger händer det att det blir ganska trångt i den och har då råkat ut för händer på min kuk. sist jag var där tog jag steget fullt ut och släppte fram min kuk under vattnet
Två killar runka mig samtidigt som jag hade mina händer på deras kukar!
Spännande och så uppkåtande
Men kan ju vara pinsamt om man ej hinner få den att lugna ner sig till bubblandet slutar...:oops:

Även tjejer har smekt mig under bubblandet.

Nån som råkat ut för liknande?
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Det är ingen fantasi uatn har hänt mig och även andra där. Flera gånger Dessutom!
Händer på de flesta badhus med bubbelpool. Detta var på Centralbadet fast på landet är det kanske svårare...

Utan spaning ingen aning
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Om det skulle vara sant tycker jag det låter rätt bizarrt, äckligt och inte så omtänksamt mot dom andra badgästerna.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Alltså, man skulle ju aldrig visa något inför andra gäster elelr låta det komma i poolen. DET skulle vara äckligt. Åandra sidan har vi juu alla småungar som kissar så att bada i pool har ju sina risker- som man får ta , om man vill busa lite!
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Man behöver ju inte gå sångt som att man släpper ut den och låter sig bli runkad i poolen. Det kan räcka att bli smekt utanpå badbrallorna (och smeka andra) och sedan gå in på en toalett och runka själv.
 

Fleming

Ny medlem
Kön
Man
Cosmos: Ska vi göra gemensam sak och ta en sväng till nåt badhus och kolla läget? Vill helst hitta nån flicka som vill leka lite...:)
 

B2B

Ny medlem
Kön
Man
Nej.. Därimot har jag själv runkat i bubbelpoolen på träningscentret, E2 på Arlanda :)
Vi skulle sova på SkyCity Hotell natten till vi skulle åka till Spanien. Klockan var 21.15 när jag kom dit, och dom stänger 22.00. Så jag drog en sats i poolen:) Fan vad härligt!!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Som sagt lägga en sats i poolen tycker jag är aningen vidirig mot dom andra gästerna. Sen vill man porra i en pool gör det inte i ett badhus för allmänheten.
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
Återigen, vill jag betona att inte jag heller gillar några sprut annat än vattensprut i poolen! men som sagt mycket annat kan man göra....;)
 
Toppen