Bukkake

Hade du ställt upp på en bukkake över Satsha?


  • Total voters
    44

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
WOW....oj....helt kort JA TACK!!!

Så otroligt porrigt...
Men det vore helt galet att träffas live och göra en sådan sak...vet inte hur eller om jag vågar...

Är så otroligt glad över era Tributes dock, bara en kille som fått bilder och sen ej svarat bara, resten har varit så sköna så!
Att ser er runka era hårda kukar, snacka härligt nedlåtande dirty talk och sen spruta över min på bild är helt grymt att se :) Ett sprut i taget, men många tributes blir väl en form av Bukkakke...
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
vill hon så är jag på,,skulle gärna spruta ner hennes fin kropp
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Att såsa ner vår lilla härliga onanislampa, absolut. :) Gärna varje vecka. Men bara om hon själv vill.
 

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Är inget fan av dirty talk, men annars är jag helt klart med. ;)
I brist på möjlighet, eller kanske i väntan på ;), kan man ju göra en form av kedjebrev. Satscha skickar ett härligt foto av sig själv till en kille, som sprutar över det, fotar igen och skickar till nästa. När några killar är klara får Satscha tillbaka det. ;)
Som belöning kan vi ju hoppas på en tribute från Satcha. En liten filmsnutt där vi får se och höra henne komma till fantasin/vetskapen om vad vi gjort för henne...
En idé som slog mig, vet inte ni tycker. Det viktigaste givetvis är ju vad Satscha tycker. :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Är inget fan av dirty talk, men annars är jag helt klart med. ;)
I brist på möjlighet, eller kanske i väntan på ;), kan man ju göra en form av kedjebrev. Satscha skickar ett härligt foto av sig själv till en kille, som sprutar över det, fotar igen och skickar till nästa. När några killar är klara får Satscha tillbaka det. ;)
Som belöning kan vi ju hoppas på en tribute från Satcha. En liten filmsnutt där vi får se och höra henne komma till fantasin/vetskapen om vad vi gjort för henne...
En idé som slog mig, vet inte ni tycker. Det viktigaste givetvis är ju vad Satscha tycker. :)

gillar ideen!
 
Toppen