Buttplugs

eve

Medlem
Kön
Man
Min kille gillar när jag suger honom och för in ett finger i anus när han är nära att komma. Jag vickar lite på fingret och trycker mot prostata så kommer han så han håller på att svimma. En plugg har inte riktigt samma effekt eftersom det inte går att komma åt "g-punkten" på samma sätt med den.
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Eve.. kan inte annat än hålla med, en tjej som ger mig den behandlingen får mig stenhård och ger mig en extremt kraftiga orgasm. Jag pratar inte ett helt finger.. räcker med en fingertopp en bit in i öppningen.
 

Xeraph

Ny medlem
Kön
Man
Är straight och min röv är Enkelriktad.

It's Only When You Have Lost Everything. That You Are Free To Do Anything.

-Tyler Durden, Fight Club
 

rackettman

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan, visst är det skönt när man som kille inta har massa spärrar om vad som är manligt eller bögigt och kan bara släppa loss. Och KÄNNA efter ... är det här skönt, en tunga i o runt anus, på mellangården det är bland det skönaste som finns...
Eller ligga som två v:n mot varandra med en vibrerande dildo emellan? ahhh va gott!
 

kulkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag gick igenom en period och körde mycket med en butplugg på mig själv. Lyckades komma utan att smeka kuken tom. En väldigt långsam och mjuk orgasm.
Men jag tröttnade och har inte kört det på länge.
Inspirerande läsning leder till fantasier. Kanske ska komma med ett oanständigt förslag till min fru. Avsugning och smek av prostata låter intressant.

Håller med kommentarer om att släppa bögskräcken. Det är bara de som inte är helt bekväma med sin sexualitet som har bögskräck!
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Kom över gay skräcken! håller med ovanstående. Det måste vara de som inte är helt klara på om de är gay eller straita som inte klarar ett finger i analet. tycker att det är grymt intimt och upphetsande när min flickvän masserar prostatan samtidigt som hon runkar av mig!!:cool:
 

hemligsex

Ny medlem
Kön
Man
Nja, att stoppa in prylar i bajlådan är inte min grej. Kräver inte heller att tjejen ska vända upp röven åt mig. Låt det som hör hemma där bak vara där ifred. :cool:
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Det är skönt, min tjej köpte mig en vibrerande en. Tog ett tag innan jag vågade testa...men fan vad skönt. Gör verkligen att man "blow through the roof" som man säger.
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Till alla er som tycker att det är äckligt: PROVA!
Jag var oxå en av dom som tyckte att det verkade äckligt men när jag provade va det riktigt skönt..jag säger inte nu att ni oxå kommer tycka det men prova iaf...Vad kan hända? Att ni kanske gillar det: kul för er o till er som inte gör det: fortsätt prova med annat
Lycka till!!
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Jag provade några gånger en längre, smalare sak. Kanske 30 cm lång, jätteböjlig med små kulor. Fick in hela, och det var enormt skönt. Tips för er som gillar buttplugs, -detta är ännu skönare!
 

olsson

Ny medlem
Kön
Man
skit skönt min flickvän brukar leka med mig. skit mycket glidmedel är bra jag tycker om det min flickvän älskar det.


strap on
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Denna buttplugg oms ni pratar om. Vad kan ni rekommendera? Samt vad är det där "dra i snöret" ?
 
Toppen