Buttplugs

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker anal är underbart skönt!!

Glidmedel måste man ju ha.. jag gillar Wet Platinum som är silikon baserat, mycket bättre än vattenbaserade som blir kladdiga efter en stund. Jag har bl.a. en stav i glas... "Crystal Fantasy" härligt len, gillar båda ändarna på den. (Inget för nybörjaren dock - för stor för det.)

Sen har jag en analplugg med roterande kulor! Den har en sugfot så man kan smörja in den och sen rida den.

Funderar på att testa analkulor.. Är det nån som testat??? Hur känns det?
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
Jag älskar också analt är härligt tyvärr har jag inte leksaker för jag bor hemma så det är lite svårt att köpa :(:(:( får väll vänta ett tag till :(

skönt me onani
 
M

Mysig -LÅST-

Gäst
Tänkte jag ska köpa orgasm kulor i stål som vibrerar när man rör på sig. Det är sexigt att veta när man rör på sig så vibrerar det varesej man vill eller inte. Dom ska man ha i en hel dag och vara upphetsande hela dagen. Så Sexigt
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där får jag testa eftersom du garantarar den riktiga känslan:D:p
Originally posted by Nr_one

Min fru brukar suga och runka mig samtidigt som hon sakta för in buttpluggen i mig.
Kan garantera att det förhöjer känslan!
Jag sprutar nästan alltid direkt när pluggen glider förbi de tjockaste stället och "sätter sig på plats".

// Nr One

Kåt runkare
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Tycker också det är otroligt upphetsande att ha nått där bak medans man jaa, drar i snöret...

Använda först en skruv mejsel men den var sådär så en Axe Deo flaska
funka rätt bra som en "plugg" på båda hade jag trätt över en komdom...

Sen upptäckte jag platsen tradera.com där man kan fynda saker för en bråkdel av vad det kostar i nån slags sex-shop... Det jag först inhandlade en "Räfflad vibra"

Med texten:
Den avrundade spetsen glider nästan som av sig själv i din lustkanal - följande av de utpräglade lusträfflorna...En vansinnig känsla!

Det lät ju bra och såg inte så stor ut men när jag fick hem den... Visade det sig att den var 20 cm och Ø på 3,5 cm. Aj, nästan den var och såg stor ut... Men med glid medel och lite tålamod så gick det. Kom på "2 röda" (dvs fort), vet ej vad som gjorde den speciell kanske var det för att det just var en sex leksak vem vet :) Fast vibrationen nee ? Det kändes som man det vart bedövat när man tom hade den på lägsta, inte trevligt... Trodde man skulle känna mera av räfflorna men det kändes inte så mkt faktist...

Nästa toy var en Clear Plug...

Transparent stjärt-bortskämmar av extra glidvänligt jelly- material!
En gång fuktig, sedan glider den nästan som av sig själv! Sätt bara fast sugfoten på ett fast underlag, sedan är det bara att sätta sig och rytmiskt få varje anal lustnerv i vibration...
10 cm lång, Ø 1-3 cm.

Det lät ju rätt bra men nja även den var så där pga den var för liten... Var nästan inte nån plugg så den känndes lika stor hela vägen och den satt knappt kvar :/

Har nu fått en större plugg som var super... Kulorna var inget vidare, dom var av hård plats... Så köpte ett par i jelly istället mkt bättre :)
 

Bed

Ny medlem
Kön
Man
Jag började också med en skruvmejsel! Har också testat schampoflaskor, gurka och morot.

Nu har jag en skön, skön plugg!
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Har skaffat mig en buttplug, ganska ofta så har jag den inne när jag runkar. Det blir en skön skänsla att ha något i baken samtidigt med ett härligt runk.:D:p

Kåt runkare
 

mr_v

Ny medlem
Kön
Man
holler med dom flesta andra att ha nått i baken när det går för en är grymt nice. men tycker inte det är nån höjdare medans man runkar så jag brukar trycka upp nått skönt precis innan det går för mig.

så ni som inte har testat med nått där bak vid orgasmen säger jag bara testa ni kommer inte att ongra er.

och jag är helt hetro. skulle aldrig kunna tenka mig att ha sex med en kille.
 

Organic

Ny medlem
Kön
Man
Hmm, va många det var som tycker om att ha mejslar o shampoflaskor o allt vad det är i baken...
Själv så duger det med mindre föremål.
Läste även ovanför om att ens partners tunga runt och i anus etc skulle va nice och det tänkte jag stödja, för det är enormt jävla skönt. Nästan en garanterad orgasm. I början när jag provade på att "stimulera" anus under "dra i snöret" akten så blev jag orolig eftersom jag tyckte det var skönt. Blev orolig, kanske var jag gay... men jag kan, jag värkligen KAN INTE tända på killar.. jag har försökt för o försökra mig om vart jag står.. hehe. Så, nu låter jag min flickvän sköta stimulansen i anus vilket både hon och jag älskar. så... jaa, man ska fan prova tycker jag, innan man säger något annat. :)

110% Straight.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jag har testat buttplugs några gånger men jag måste säga att jag inte gillar dem trots att jag gillar dildos och att bli påsatt.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Plugg är sjukt överskattat... Tacka vet jag en kraftig analvibrator eller jelly beads. Det är så sjukt skönt
 
Toppen