Bygg fittatrapp av petflaska och plastpåse!

Master

Ny medlem
Kön
Man
Det här behövs:
Petflaska (1,5 liter)
Plastpåse (3 liters fryspåse)
Tejp (eltejp eller frystejp)

Gör så här:
1. Skär av halsen (på flaskan) så att ett hål något större än penis bildas.
2. Skär av botten.
3. Trä in plastpåsen så att påsens öppning sticker ut ur flaskhalsen.
4. Vik ner öppningen över kanten på hålet och tejpa fast den runt om mot flaskan. Tejpa hårt. Det måste vara vattentätt.
5. Vik den andra änden av påsen över kanten på bottenhålet. Tejpa fast hårt.
6. Vänd flaskan uppochner och fyll den med varmvatten. Vattnet är nu utanför påsen och trycket pressar samman påsens öppning.
7. Med nån form av glidmedel (tvål) kan man nu föra in penis i öppningen (alltså genom flaskhalsen). Vattnet pressar ihop påsen runt penis. Detta ger en känsla som är klart bättre än en avsugning.

Prova! Kommentarer? Förbättringar?
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Jag har testat.. Gjorde precis som i beskrivningen, tack för den förresten! Det var skönare än jag trott faktiskt, inte lika skönt som en riktig avsugning men känslan påminde om en varm mun... wow!

Tips:
1. Vaddera den avskurna flaskhalsen med något innan du tejpar, t.ex. ett par varv tejp för att få bort den hårda kanten som kan slita på plastpåsen, innan du fäster plastpåsen.

2. Akta dig också för att plastpåsen kan få hål av vattentrycket så håll dig i badrummet.. det stänkte rejält, särkilt när det börjar närma sig sprut mot slutet och man gärna vill pumpa på lite snabbare.

3. Det låter också en del om det guppande vattnet... så kör inte med folk i närheten.

4. Ha inte för hett vatten! Kuken är känslig..

5. Jag testade att bara ha lite vatten i, blev ett skönt tryck runt kuken men fritt för ollonet, påminde om analsex..

Annars, toppen!



:D
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Tjenare, skall testas direkt jag får möjlighet. En fråga:

"4. Vik ner öppningen över kanten på hålet och tejpa fast den runt om mot flaskan. Tejpa hårt. Det måste vara vattentätt.
5. Vik den andra änden av påsen över kanten på bottenhålet. Tejpa fast hårt."

I detta senariot så skall det väll inte gå att fylla på vatten i flaskan? jag menar, om själva vattnet skall vara i flaskan och plastpåsen rakt igenom flaskan, och dess hål är täppta?

Fattar inte riktigt, vadå vända upp och ner? de blir ju fortfarande inget hål för att fylla i, det måste vara något som missats i texten?

hehe
 

Björnen

Ny medlem
Kön
Man
Jag är som Elgen, jag fattar inte hur det funkar :(

Om nån som byggt en sån här kan fota den så vore det kul för oss som in förståt hur den byggs.
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Aha, förstår lite bättre nu...

Denna konstruktion måste kunna förbättras, varför inte använda den från botten urklippta plastbiten för att efter påfyllning av vatten sätta som lock och på så sätt få den tät genom att tvinga den över huvudflaskan för att sedan tejpa...

Skall testas så fort som möjligt detta...



hehe
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
KANON!!! hahahhaha jävlar vad skönt, nu är halva rummet blött dock, har varit tvungen och göra en primitiv modell, pga föräldrar som sover, snabbt och göra, använde mig av FUN light flaska, dålig tejp, så de blev blött...

otroligt skönt och få utlösning i påsen...

hehe
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Skall göra värsta fittattrappen när jag får tillfälle, den skall va deluxe, de jag lärde mig va:

1. Hårdare flaska, Det skall vara flaskor av hårdare modell eller liknande. (4krs)
2. Rejäll tejp, eventuellt gummisnodd, finns stora gummisnoddar som är ett jävla tryck på, tror det räcker om själva flaskan bara tål det ( inte knycklas in).
3. Vadderade sidor vid ingången, så plastpåsen inte riskerar att skäras, jag tog ett lager vanligt toapapper, vilket är för lite, men ändå något. ta tex tyg, lite grovare plast, eller dyl.
4. ultimata vore en flaska eller liknande, som går att sluta över tills, även om detta inte är storproblem så skulle de vara relativt bra om det gick att dola lite med atrappen. Om ett lock skulle gå att fixa, så skulle det kanske finnas någon funktion i lockets underrede där man kan fästa plastpåsen, typ en snodd eller liknande. För ovanetill behöver inte själva upphängningen vara värst hård, skulle säkert räcka med gummisnodd.
5. Med en rejäl konstruktion så skulle den säkerligen låta mindre, där plastpåsen inte släpper osv. Med ev. lock skulle ljudet kunna minimeras rätt mycket.
6. När man skär av flaskan, den du har dvs, försök att kapa på det stället där flaskan är stabilare.
7. Ju smalare flaskan är vid ingången desto smalare blir själva påshålet vid början, vilket säkerligen ger en lite trångare upplevelse, iaf i början. Påsen blir inte så konformig till själva hålet om öppningen är smalare.
8. Kanske vore en tjockare vätska att testas, typ ta kräm eller liknande, kostar ju inte mycket heller, eller blanda något hemmifrån som ger en trögare känsla, det kan man ju exprimentera med.

Fler förslag välkommnas, har lite andra idéer också, såsom och testa med skumplast i flaskan, alltså bara som en lite form för att sedan hälla i vatten...




hehe
 

friendly

Medlem
Kön
Man
Wow vilken upplevelse!!!!
asgött fan.
ska testa snart igen ni som inte prövat gör det
killen som kom på detta skulle ju ha en guldmedalj

Go glad
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Så den är OK, men vatten och allt blir det inte mycket søl:sleep::)
Originally posted by friendly

Wow vilken upplevelse!!!!
asgött fan.
ska testa snart igen ni som inte prövat gör det
killen som kom på detta skulle ju ha en guldmedalj

Go glad

Runkar ofta
 

nightmare

Medlem
Kön
Man
hmm skulel va kul att göra denna och somsagt testa att ha kräm eller typ göra en deg :) kanske kan bli bra. detta måste man nästan testat nästa gång man är ensam hemma en hel helg:p:p

åå va det är skönt me onani
 

Jonte666

Ny medlem
Kön
Man
funkar inte en 50cl flaska också? för oss som ahr en lite mindre penis "15 cm" eller blir de mera tryck i 1.5 liters ?
 

Jonte666

Ny medlem
Kön
Man
aja iaf.. nu har jag gjort en med 1.5 liters.. fy fan vilket jobb de va att få bort plasten.. använde såg :D ska testa senare. hoppas de blir bra
 

polaren

Ny medlem
Kön
Man
Variant utan vatten.

Jag testade att göra det med en av de tunnare PETflaskorna som har en "midja" lite smalare på en liten del.
Jag klippte av flaskan en 3cm innan "midjan" och i änden sedan så tog jag fram 3st 5liters frysplastpåsare och stoppade i varandra (lite skrynkel borde vara skönt)
Sedan så virade jag en liten frotehanduk (lite i vågor/veck) runt plastpåsarna så att det blev en rulle som passade i petflaskan.
myningen av plastpåsarna tejpade jag fast runt öppningen så det sitter ihop bra och änden drog jag till lite så det stack ut i änden på flaskan.
Och så hade jag massageolja som jag hällde in i oppningen och lät den stå en stund så det rann om kring lite där.

Testet
Det vart verkligen bra och jätteskönt :) Eftersom den var lite mjuk så var den lite följsam och man kunde "knulla" på den med rullande och juckande höftrörelser. och eftersom ingången var så stor så kunde man få ut hela kuken och man kunde köra in den utan att sikta så noga :)

Johan i Göteborg, runka är fantastiskt skönt!
 
Toppen