Bygga onanimaskin

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Har i flera år klurat på att bygga en onanimaskin där man kan fästa fleshlight eller motsvarande eller en dildo om man vill bjuda nån kvinna på en åktur. En torkarmotor borde vara stark nog och en nätadapter och lite prylar så ska det hamna under tusenlappen.

Borde finnas fler som byggt och kan dela med sig av byggtips eller bilder på underverket? :)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Första jag tänker på är ljudet. Du bör nog vara noga med lagringen så den blir tyst. Annars är nog risken stor att det förstör upplevelsen
 

dunderobrak

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har funderat också. Men verkar meckigt o inte kommit på en bra lösning. Finns maskiner för under tusingen på typ ali
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Första jag tänker på är ljudet. Du bör nog vara noga med lagringen så den blir tyst. Annars är nog risken stor att det förstör upplevelsen
Jo och där tror jag en torkarmotor är bra. Vill helst inte behöva ha stora hörselkåpor på eller behöva bygga in maskinen i en ljudisolerad låda på 4 X 4 meter.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har funderat också. Men verkar meckigt o inte kommit på en bra lösning. Finns maskiner för under tusingen på typ ali
Jag är en DIY-typ så en del av tjusningen är själva byggandet. Jag har lite idéer om konstruktion, gäller att hitta en stark motor som är pålitlig och där man kan justera hastigheten.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är en DIY-typ så en del av tjusningen är själva byggandet. Jag har lite idéer om konstruktion, gäller att hitta en stark motor som är pålitlig och där man kan justera hastigheten.

Kul! Du får uppdatera oss hur bygget går om du sjösätter det. Gärna mes bilder så kan vi pitcha in ideer. :)
 
L

Lite bi

Gäst
Sök på linjärmotorer så behövs inte så mycket mer än fäste +styrning.
 

Ricosuaveswe

Ny medlem
Skruva fast en stav på bakhjulet på en cykel… när hjulet snurrar så dras staven runt.
fäst staven i något som håller ”toppen” på plats. Sätt fast en dildo.
snurra hjulet och njut.
 
Toppen