byta bilder på sambons/fruns trosor ?

LindaEP

Välbekant medlem
Absolut. Jag skulle ta väldigt illa upp om någon använde mig eller något som tillhör mig för sexuella syften utan min vetskap och utan att jag haft möjlighet att säga nej. Det spelar ingen roll om det rör sig om ett föremål. Det är ändå jag som utnyttjas i detta fall. Det är inte själva plagget som skulle utgöra det sexuella momentet utan det är att jag använt plagget som utgör den sexuella faktorn.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Absolut. Jag skulle ta väldigt illa upp om någon använde mig eller något som tillhör mig för sexuella syften utan min vetskap och utan att jag haft möjlighet att säga nej. Det spelar ingen roll om det rör sig om ett föremål. Det är ändå jag som utnyttjas i detta fall. Det är inte själva plagget som skulle utgöra det sexuella momentet utan det är att jag använt plagget som utgör den sexuella faktorn.
Jag håller helt med dig Linda.
I en annan tråd skrivs det om att stjäla trosor i tvättstugan (eller ur tvättkorgen hemma hos någon) och sen spruta sin sperma i dem. Jag förfasas över den låga moralen av att stjäla. Vad skulle du tycka om dina trosor stals och någon onanerar och (säkerligen) njuter av fantasierna av dig medan han sprutar sin sats i dem?
 
Toppen