Byta kön för en dag

skydancer

Medlem
Kön
Man
Vad skulle ni ägna er åt under den dagen? Försök vara lite mer specifik än bara säga "prova på att onanera"...och även vidga era vyer och berätta någon utöver det.

Anta att ni byter kön, men också att ni byter "psykologiskt kön", dvs att ni tänker och blir attraherad av samma saker som det könet ni byter med.

008

Skydancer
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Det betyder att man blir en kille, vilket gör att man gör precis samma saker som du gör t.ex. Ingen skillnad.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Det är inte säkert du skulle göra samma sak som "jag". Och ja, du blir kille...det var emellertid inte frågan. Låt mig specifiera..

Du är tjej tex, vilket innebär att du inte kan göra vissa saker som vi killar kan och vice vers. Vilket innerbär att du förmodligen har saker du tycker är intressant om du skulle bli kille för en dag, som vi kanske killar tar förgivet (the grass is greener on the other side).

Den psykologiska aspekten menas att du inte behåller din sexuallitet utan får det givna könets. Om man är bisexuell spelar det ingen roll, men om man är straight så blir man ju homosexuell vilket inte är idéen med det hela. Däremot är du medveten om att du egentligen är "tjej" och att förvandligen bara stannar över en dag. Jag menar inte att man raderar ut minnet.

I och med att detta INTE är möjligt så får du se det som "Vad du skulle göra om du blev kille, fast du egentligen är tjej"



008

Skydancer
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Haha okej men isåfall sjäövklart skulle ja vilja prova både runka och ha sex med en tjej. Sen vet jag faktiskt inte. Tror faktiskt det är roligare för en kille att vara tjej en dag, finns mer att göra, tjejer är så mesiga så dom vågar inte leva. Inte ja heller för den delen :(
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skulle göra det som de allra flesta killar gör, men det jag mest skulle vara nyfiken på är hur det skulle kännas att tränga in i en tjej.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
SonPari--> Hur menar du då? Menar du att du inte skulle komma på något att göra bara för att du inte vågar leva? Och det där med att alla tjejer är mesiga tror jag är din ursäkt. Bara du är ansvarig för ditt eget livs bästa. Om det med att vara mesig innnebär att man har negativa drag, så behöver man inte vara det. Man kan göra två saker tror jag. Antingen slutar man tänka att jag är mesig, eller så gör man saker som känns jävligt omesiga. Som är ascoola helt enkelt. Sen kan man må bra när man bara har sig själv att tacka. För att komma ur något negativt med sig själv måste man vara lite egocentrisk till att börja med tror jag.

Gizza--> Jo jag undrar också hur det är att tränga in i en tjej hahahaaa........Men kommer nog undra hela livet hur det känns som flicka att få skötet uppfyllt och att känna någon annan inne i sig. Därav kanske attraktionen till det andra könet. Att den vet något jag aldrig får veta? Kanske :) '
Fast de funderingarna är ju som att undra varför man finns till. Oändliga.
Kanske en flicka kan beskriva hur det känns för henne och en pojke kan beskriva hur det känns för honom?
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
El Gardo, ja menade väl egentligen att om en kille skulle bli tjej, finns det så mycket mer han eller "hon" kan göra som han inte kan som kille.Vad kan man egentligen göra som kille som inte tjejer kan? Runka :D måste bli långtråkigt efter ett tag :p Ja vet inte ge du exempel.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Jag väckte den här frågan hos mina kompisar, och som jag hintade tidigare så behöver det inte ha att göra med "sexuella" saker. En tjej kompis sa direkt när jag frågade "Jag skulle göra armhävningar!!". Och efter hennes förklarning så förstår jag. Vi killar har större muskelmassa....och har kanske lättare för det. Och det är just det jag menar, man blir ju "hemma" blind...finns saker man som kille inte tänker på för det är så självklart...som tjej är det givetvis samma sak.

008

Skydancer
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
<----- muskelknutte, behöver inte va kille för att erfara det :p
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Nä, alltså det finns ju "bastanta" tjejer också. Men i regel så är människokroppen byggd så att killar har det lättare att bygga muskler, tjejer får jobba för det mer. :)

Men hela grejen med vad jag sa tidigare är den att rent könsmässigt så är vi hemma blind på vissa fronter....saker som man levt med hela livet utan att egentligen fråga sätta dem. Då ser det andra könet dessa saker ur ett helt annat perspektiv. :p

008

Skydancer
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
SonPari. Ja hur det är att ha skäggväxt kanske. Och det där med att runka. Det finns så mycket mer man kan göra än att runka. Det är sällan jag runkar. Onnanerar oftast på andra vis.
En tjej kan väll känna hu det känns att inte ha bröst. Att klämma pungen kanske. Se vad som är attraherande. fats jag vet inte om det kan sträcka sig så långt. Det mesta är ju personliga grejer som varierar mycket.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
el gardo, att inte ha bröst är ju något man upplever själv ändå när man är mindre, dessutom så känner man ju det automatiskt om man blev kille helt plötsligt, inte direkt något man gör ju. Klämma på pungen och sådär är ju saker som jag räknar till runka eller onanera.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
..hmm..när el gardo sa "klämma pungen" tror jag han menar att...klämma som i att göra illa sig...det är en väldigt otrevlig smärta som inte liknar något annat av denna värld. Om det är värt att känna...nej....alla som slipper är "blessed".

008

Skydancer
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Tycker det var en mycket intressant fråga faktiskt!
Om jag skulle bli en supersnygg tjej för en dag så finns det så mycket jag skulle vilja göra, tänk bara att få gå runt och reta alla killar som alla tjejer gör! Vara sexig och flirtig! Sedan skulle jag nog självklart prova på att ha sex som tjej, bara för att få veta hur det är.
Vad ska man säga, det är klart att man är nyfiken! :D
 

madde

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej

Om jag var kille för en dag skulle jag framför allt testa att runka.
Sen skulle jag vilja knulla med en tjej och känna hur det kändes.



madde
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
om jag blev tjej för en dag skulle jag nog gå ut och ragga i typ kassa kön på ica. bara för att det är så mycket lättare för tjejer att få ligg på omöjliga ställen. sedan hade jag varit tvungen att testa att ha sex med en tjej oxå alla tjejer jag känner som provat det säger att det är grymt så... utöver det så hade jag nog tok shoppat det finns ju så mycket snygga och varierade kläder till tjejer änn killar.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Då tänker jag mig som lebb. Då skulle jag nog sticka o köpa lite goa prylar som jag skulle kunna prova. sen skulle jag gå till nåt badhus o kolla in alla tjejer när dom duschar. jag skulle försöka få tag på nån annan lebb o ha lite gutt sex med henne resten av dan:p VAAAAA GUUUUT
 

raven

Medlem
Kön
Man
Om jag fick testa att vara tjej en dag skulle jag klä mig enormt utmanande och knulla så mycket som möjligt! Gärna offentligt :) Är vansinnigt nyfiken på hur det känns för en tjej när hon blir knullad...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Jag håller med gizzmo, bara det att det är OK för tjejer att flirta och ragga i matkassan på ICA låter som att det skulle vara värt att prova. :D
Tänk om man skulle stå där som kille och försöka ragga, man skulle ju få en smäll som heter duga!
 
Toppen