Byta nick?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hej på er,
jag funderar på att byta nick.
Fast det känns ju sådär när man haft samma så länge och några här på forumet känner igen en och så...
Varför?
Jo någon vet mitt nick här och det känns som jag inte kan svara helt ärligt på vissa inlägg pga. det.
Är rädd att han/hon tjuvläser (för det skulle jag ha gjort )

Hur skulle ni gjort.........?
( Vet att några av er bytt nick nån gång )

:love: :love: :love:
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej på er,
jag funderar på att byta nick.
Fast det känns ju sådär när man haft samma så länge och några här på forumet känner igen en och så...
Varför?
Jo någon vet mitt nick här och det känns som jag inte kan svara helt ärligt på vissa inlägg pga. det.
Är rädd att han/hon tjuvläser (för det skulle jag ha gjort )

Hur skulle ni gjort.........?
( Vet att några av er bytt nick nån gång )

:love: :love: :love:

Det gick förr, med hejälp av någon favoritmoderator. Sedan skandalen i våras är vi dock inte betrodda till sådant längre...

/C
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej på er,
jag funderar på att byta nick.
Fast det känns ju sådär när man haft samma så länge och några här på forumet känner igen en och så...
Varför?
Jo någon vet mitt nick här och det känns som jag inte kan svara helt ärligt på vissa inlägg pga. det.
Är rädd att han/hon tjuvläser (för det skulle jag ha gjort )

Hur skulle ni gjort.........?
( Vet att några av er bytt nick nån gång )

:love: :love: :love:


Jag funderade starkt på att byta nick när jag registrerade mig igen.

Men till slut gjorde jag inte det i alla fall, för jag tror att man avslöjar sig förr eller senare och då måste man ju byta igen, om det skall ha någon betydelse...

Men jag förstår verkligen problemet med att någon kan veta vem man är.

Jag tänker mig för både en och två gånger innan jag skriver något nu för tiden, och den där "riktiga" hämningslösheten vågar jag inte visa längre så...

Visst påverkar det ens skrivande om man känner att anonymiteten kan vara hothotad.

Har tyvärr inget gott råd att ge dig. Kan bara berätta hur jag tänkte, och jag vet fortfarande inte om jag tänkte rätt:oops:
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, jag tror inte man skall avslöja för mycket heller.I alla fall inte på själva forumet.
De flesta här är ju snälla och trevliga..men,men... det kan ju finnas folk som "lägger pussel" med de uppgifter som lämnas!
Man skall nog vara väldigt försiktig,
 

laroh

Medlem
Kön
Man
Hej på er,
jag funderar på att byta nick.
Fast det känns ju sådär när man haft samma så länge och några här på forumet känner igen en och så...
Varför?
Jo någon vet mitt nick här och det känns som jag inte kan svara helt ärligt på vissa inlägg pga. det.
Är rädd att han/hon tjuvläser (för det skulle jag ha gjort )

Hur skulle ni gjort.........?
( Vet att några av er bytt nick nån gång )

:love: :love: :love:

Vi kan väl byta med varandra. Du får mitt, jag får ditt...
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Mother;
Om jag vore i dina kläder skulle jag ta ett nytt nick och meddela de du litar på, risken finns ju att man försäjer sig på ett eller annat sätt, men alternativet är ju att inte komma hit alls, och det kan ju vara svårt, jag har aldrig hittat något liknande som onanera, och jag letade verkligen under t urbulensen som var förut.
Puss på dig Mother, du är en viktig del av Onanera.se!
:)
 
Toppen