Cam

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ni tjejer som som skriver att ni vill killar runka icam ljuger ju bara

Exakt hur många tjejer som är tjejer skrvier att dom vill se killar runka i cam??

Jag tror att svaret är NOLL. Dom trådar som handlra om att tjejer vill se killar är nästan alltid skapade av andra killar.

Om ni bara visste vad man kan läsa ut av loggarna samt hur olika människor skriver.

Så väx upp! De riktiga tjejer som finns här är extremt sällan instresserade av en kuk i cam eller på bild. De vill ha heelt andra saker. Vad kommer ni på när ni kopplar in hjärnan istället för kuken när ni ska tänka.

/Charles
 
C

capish_

Gäst
Och ni killar som skriver att ni vill se tjejer onanera i cam ljuger. ;)
 

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Lite dum tråd kanske? Tjejer vill ha sex på riktigt istället och kanske inte se en kuk i cam eller bild... :p Jag vet inte :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ni tjejer som som skriver att ni vill killar runka icam ljuger ju bara


Vilka tjejer säger att de vill se killar runka i cam? När och var säger de det?


Själv blir jag vrålkåt av killar som runkar - men inte i cam och definitivt inte av dem som erbjuder sig att runka i cam...
 

JohnnyCC

Medlem
Kön
Man
exakt, tjejer som är kåta får ligga medans killar som är kåta får visa sig i cam för andra killar som är kåta (som utger sig för att vara snygga tjejer)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Kvinner varför vill ni inte visa er på cam

De visar sig gärna i cam på msn, men man får dem inte dit genom att vara korkad. Det tar lite tid och krävs lite finess för att få dem dit, men det är inga problem.

En ledtråd:

Öh du visa fittan!

eller

Äru kåt, sätt på cammen ja runkar nu!

Dessa två och 1000 varianter av dem ger inget resultat.

/Challe...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
exakt, tjejer som är kåta får ligga medans killar som är kåta får visa sig i cam för andra killar som är kåta (som utger sig för att vara snygga tjejer)

Ett tips i all välmening. Jag tror att vägen till sex går snabbare om man lämnar hemmet och datorn och år ut och träffar tjejer.

Jag får sällan ligga med någon när jag sitter vid datorn (oavsett cam eller inte), men desto oftare när man vågar sig ut och träffar folk, inte nödvändigtvis på "sista-minuten-haken" utan lika gärna i andra sammanhang. Testa att inleda ett samtal någon gång ska du se vilken skillnad det blir.

/Challe
 
Toppen