Cam6

V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Det här är nog en av de mest pinsamma saker jag har varit med om. Jag var tillsammans med en kille som var 5 år äldre än mig, och fast att vi bodde ganska nära varandra brukade vi chatta på mIRC och liknande, även via netmeeting.
till detta hör att vi hade ett väldigt aktivt sexliv, och ett par gånger såg vi på varandra på cammen när vi onanerade.:D

hur som helst, en natt när jag satt där och precis slängt upp benen för att visa allt kommer mamma in och frågar om jag inte ska gå och lägga mig snart... Snabbt som attsingen försöker jag se ut som vanligt. Kommer inte ihåg, men jag tror att jag hade kjol på mig, så jag låtsades väl som att jag bara relaxade lite, haha. ;)

Det var inte lite pinigt! :oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Den var pinig... :)

Tänkte själv berätta om ett tillfälle där jag visserligen inte blev påkommen med att runka, men pinsamt ändå... Jag var i en Konsum-butik för att köpa lunch, och talade med min tjej på mobilen. För mig räcker det ofta att höra hennes röst så får jag stånd (det var verkligen inget porrigt samtal, jag bara tände på henne). Det fick jag nu, "allan i brallan" blev en kanonribba! Hade jag haft tajta jeans hade det inte synts så mycket, men nu hade jag kostymbrallor och boxers, så de såg ut som ett tält där nere, med själva ribban i mitten om ni förstår? :) Svårt att dölja, mobilen i ena handen och maten i andra... Jag försökte vända mig mot väggen, men tjejen bakom mig i kassakön såg hur det stod till.... Hon tittade rakt på "tältet" :). Hon tittade i smyg, med ett glatt flin, och jag tyckte det var superpinsamt att hon "kommit på mig" och såg att jag hade stånd... Rätt pinsamt faktiskt...
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
VaGina: I sådana situationer, är det nog det bästa att försöka se avslappnad och, "det var meningen" att sitta så. Förstår att det var lite pinsamt ;)

SuperLasse: Där hade jag nog vräckt ur mig en snabb kommmentar till kassörskan: Fan, du får inte se så sexig ut på jobbet. Blir ju bara pinsamt att handla då. Och sen blinkat och gått :D

Själv, är bäste dräng.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Bamse-mannen: Haha, en sådan kommentar hade jag velat få om det var jag som var kassörskan iallafall! :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bamse-mannen: Yes, bra kommentar!! Fast tyvärr är man ju ofta stressad i pinsamma situationer, jag tänkte inte alls så
VaGina: om det händer igen så säger jag det! Vad hade du svarat? Skulle du bli generad? :)
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
superlasse: nej jag skulle inte blivit generad iallafall, mest tyckt det var fräckt och roligt, iallafall om du säger det med glimten i ögat.
jag skulle nog antagligen ha svarat med ett fnissande eller nåt sånt, jag är lite för feg för att svara på sådana saker...! :)
 

SOLO

Medlem
Haha, att bli avsløjad med erektion ær inte så pinsamt tycker jag, men sjælvklart ska man førsøka dølja det av etiska skæl.
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Det är alltid roligt när föräldrar kommer på en. För man anstränger sig verkligen för att se ut som om inget hänt. Och det är just DET som avslöjar en:D
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Kevlarsjälen: haha, ja det har du alldeles rätt i, precis så är det! :D
 

fred28

Ny medlem
Kön
Man
kevlarsjälen: Det kanske är så men om man inte skulle anstränga sig för att det skulle se ut som inget hänt vad skulle man göra då? fortsätta onanera?:)
 
Toppen