Camchat på smeker.se! /Rubriken ändrad av Snäckan...

T

twixx

Gäst
Har ni tips på någon bra webcamchat?Gratis,inget fuffens och enkelt att använda hade uppskattats.
Tack på förhand
 
T

twixx

Gäst
Tack för tipsen.Smeker verkar lite öde,men får kolla in det fler gånger.Cam4.com verkar lite väl suspekt..
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmm Smeker har varit heldött var gång jag besökt det den senaste tiden alltid bara jag i alla chattrummen och vem blir glad av det *L*
 

ugglobugglo

Ny medlem
Kön
Man
Jag har också varit på smeker men den är som sagt heldöd. Så mycket efterfrågan men så lite utbud, här borde göras något.
 

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Hej på er alla som har varit på smeker.se Vad är det som ni vill ha? hör av er till oss. Chatten är bättre och cam funktion betydligt bättre.

Välkommna alla härliga onanister. Vi är ett komplement till onanera inte en ersättare, men vi har en bra camchat.

//TJOHOO
 

MrHyde

Ny medlem
Kön
Man
www.nakenprat.com

är en norsk cam chatt där det är folk mest hela tiden och det händer att både par och tjejer visar upp sig även om det mest är killar som runkar på cam där..
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej på er alla som har varit på smeker.se Vad är det som ni vill ha? hör av er till oss. Chatten är bättre och cam funktion betydligt bättre.

Välkommna alla härliga onanister. Vi är ett komplement till onanera inte en ersättare, men vi har en bra camchat.

//TJOHOO
.......................
Det som saknats då jag varit där är ju nån att prata med för alla rummen har varit tomma ja förutom undertecknad då men hur kul är det att sitta och chatta med mig..speciellt för mig *L*
I sommras var det lite mer fart där men det kan ju vara otur också att jag missat alla...
 
Toppen