Camsex

j.anne

Medlem
Kön
Man
Hej på er alla härliga mäniskor. Jag har en lite fundering på hur många som har eller som har haft härliga stunder med sin webcam på, ni kan väl berätta lite hur ni tycker att det var eller vad ni skulle vilja göra.
 

j.anne

Medlem
Kön
Man
Hej på er alla härliga mäniskor. Jag har en lite fundering på hur många som har eller som har haft härliga stunder med sin webcam på, ni kan väl berätta lite hur ni tycker att det var eller vad ni skulle vilja göra.



Det var inte många som ville skriva något om detta. Själv så har jag både visat mig och fått se, och kan bara säga att det är väldigt upphetsande åda två. Fast bäst är det när man gör det tillsamans.
 

mv

Medlem
Kön
Man
Varför är detta inte ett intressant alternativ till att runka tillsammans bara i fantasin.
Med hyfsat enkel cam-utrustning, bra belysning och någorlunda snabbt bredband kan det bli riktigt bra! Bättre än bara fantasin om det finns någon annan som håller på med samma grej!:p:p:eek:
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att camma! Visar både upp mig och tittar, fast allra helst skall man ju vara två som janne skrev....
Cammar med både tjejer och killar, spelar inte så stor roll för mig..fast det är ju sjuuuuukt svårt att hitta en tjej att camma med..
 

moroso

Ny medlem
Kön
Man
Har träffat en 43 årig phillipinsk småskollärare på webcamchatten Eyeball. Vi chattar en hel del och det brukar oftast sluta med att vi båda onanerar i cammen.
 
Toppen