Centraldammsugare

Nbejane

Ny medlem
Kön
Man
Har just installerat en centraldammsugare och upptäckte under installationen att en rörböj var av penisvänligt format. Jag var helt enkelt tvungen att testa! Snacka om avsugning! Jag blir fortfarande kåt när jag tänker på det. Som tur var kunde jag reglera suget med ett annat uttag annars hade den nog sugit ut pungkulorna på mig.
 
S

sprutkuken -LÅST-

Gäst
Hur kändes de? Var det inte hårt och vasst runt kuk och ollon?
 

VInceres

Ny medlem
Kön
Man
Låter kul men jag har hört att trycket är för starkt , du kan allvarligt skada dig så jag skulle avråda dig från det.
 

Nbejane

Ny medlem
Kön
Man
Det var helt ok faktiskt. Det var när man fick in luft emellan som det blev som en vibrator som gjorde det skönt. Jag hade som sagt möjlighet att reglera suget med ytterligare ett suguttag annars hade det nog inte funkat. Man får vara snabb ut med snorren när det blir dags bara....
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
HMM det var något nytt har provat en gång med en vanlig dammsugare men det var ingen höjdare tycke jag då.


snurre
 

Nbejane

Ny medlem
Kön
Man
Snurre, hur i helsefyr fick du in picken i en vanlig dammsugare?
Man får ju inte ens in ollonen när den är slak?


Originally posted by snurre692

HMM det var något nytt har provat en gång med en vanlig dammsugare men det var ingen höjdare tycke jag då.


snurre
 

snurre692

Medlem
Kön
Man
Jaja det var inget direkt vanlig utan med en stor slang och på 2500 watt men somvar ställbar sugstyrka på på. Sen använde jag inte slangen.

snurre
 

travler

Ny medlem
Kön
Man
När vi pratar dammsugare:
Har oxo provat men misslyckats.
Nu kom jag på att det går att "förlänga" röret med en "större" toappersrulle. Tejpa fast den tomma rullen på röret och starta på lägsta "sug". Sen kan man föra in lillen som genast blir stor och hård.
Häftigare avsugning finns inte. Vågar man går det att öka suget. Håll i kulorna....
Sen får man väl välja om man skall blanda sin säd med husets övriga skräp eller försöka hinna spruta vid sidan om. Prova och kom igen med era reflektioner...

lucky
 

travler

Ny medlem
Kön
Man
Nu pratar vi dammsugare:
Har provat för länge sen med dåligt resultat.
Nu...provade jag en variant:
Tejpade en tom "större" innerrulle från toapapper på det smala röret till min dammsugare.
Stoppade in lillen, startade på lägsta "sug" och kände en enorm avsugning på gång. Lillen växte och jag ökade suget.
Det fungerade perfekt. Det gäller bara att hålla i kulorna.
Prova och hör av er på detta forum.
Måste snart sugas av igen...
Välj om du vill blanda din säd med husets övriga skräp eller försöka dra ut och spruta vid sidan...



lucky
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
travler! det ser ut til at du har fått i gång en erektion pump. Kanske skall pröva det och se om det är så fint som menar:D

Kåt runkare
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Travler!
Kan du berätta hur det känns!!??, Andra i detta forumet tycker at fleshlight er toppen!!??:D:p

Kåt runkare
 

travler

Ny medlem
Kön
Man
Har nu "sugit" av mig själv några ggr och inser att det är ett mycket bra sätt.
Händerna fria för surfing, snabbspolning och ev lek där bak (om man nu uppskattar det).
Byt ut tejpen mot en avklippt ballong som "dimmar ner" toarullen mot dammsugarröret.
Vinkla röret, öka minska suget, jukka lite och använd fantasin.
Har du hörlurar till tv/dator så slipper du maskinljudet...

Fast jag måste erkänna att ingenting går upp mot en fullvuxen kvinnokropp med riktig värme, utsrålning, ömhet och kanske lite dirty talk..
Är ingen runknörd även om det verkar så. Jag har bara en otrolig fantasi som gör att jag gärna provar mig fram.
Testa, hör av er på denna sida, fler modifikationer? Hur gör du?
Gillar du suget?
Gillar du vibrationerna?
Hur blir du av med maskinljudet?

Skriv och berätta....


Var rädd om dina tänder - och neka aldrig en kvinna...
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ser ut till att du har hittat ett bra sätt att få härliga utlösningar på:p:). Du har säkert inspirerat andre som har centraldammsugare:D.
Originally posted by travler

Har nu "sugit" av mig själv några ggr och inser att det är ett mycket bra sätt.
Händerna fria för surfing, snabbspolning och ev lek där bak (om man nu uppskattar det).
Byt ut tejpen mot en avklippt ballong som "dimmar ner" toarullen mot dammsugarröret.
Vinkla röret, öka minska suget, jukka lite och använd fantasin.
Har du hörlurar till tv/dator så slipper du maskinljudet...

Fast jag måste erkänna att ingenting går upp mot en fullvuxen kvinnokropp med riktig värme, utsrålning, ömhet och kanske lite dirty talk..
Är ingen runknörd även om det verkar så. Jag har bara en otrolig fantasi som gör att jag gärna provar mig fram.
Testa, hör av er på denna sida, fler modifikationer? Hur gör du?
Gillar du suget?
Gillar du vibrationerna?
Hur blir du av med maskinljudet?

Skriv och berätta....


Var rädd om dina tänder - och neka aldrig en kvinna...

Kåt runkare
 

jabbadabbado

Ny medlem
Kön
Man
Tjoho Dammsugaren!!
Är ny här på forumet och fick mig ett riktigt skönt garv när jag läste om dina bravader med centralen.

Hurra för ditt tilltag!!:D
 

Cobrak

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en expert på de där med dammsugaren :D jag har hållt på sen jag var 11 år :)

Har värsta yahoo grupperna där de finns bilder och filmer på hur man gör :D adda mig på MSN cobrak@europe.com eller maila mig på samma adress...jag har mycke att lära er ;)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Har provat men suger blir för starkt. Går inte att få suget tillräckligt lagom och kuken går inte in i röret.
 
Toppen