Chatt sex - hur skall man göra?

myseli

Medlem
Kön
Man
Har lagt märke till att de flesta tjeer (t.ex. på detta forum) numera föredrar att inte chatta via MSN utan via forum. Jag kan förstå varför när det gäller de första kontakterna.

Men visst är väl ändå realtimechatt som MSN helt överlägset om man verklgen vill hetsa upp varandra via chatt? Eller?

Forumchatt är ju såååååå segt.
 

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
Hej Myseli
Jag brukar chatta på Aftonbladets chat. Det blir realtime där. Lite svårt att hitta villiga tjejer där men ibland hittar man nån som är lika kåt som jag. Om du är där kan du ju kolla efter mig, samma nick som här.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Har lagt märke till att de flesta tjeer (t.ex. på detta forum) numera föredrar att inte chatta via MSN utan via forum. Jag kan förstå varför när det gäller de första kontakterna.

Men visst är väl ändå realtimechatt som MSN helt överlägset om man verklgen vill hetsa upp varandra via chatt? Eller?

Forumchatt är ju såååååå segt.

Visst går det långsammare i gb eller Forum......har du funderat på att det kanske är just det som är syftet?:D

Festina lente!
 

acer9300

Ny medlem
Kön
Man
Det har kommit en ny camchatt där man kan chatta med eller utan cam. Helt svensk, helt gratis och helt fri från medlemskap. Dessutom är ALLT tillåtet!
Den hade premiär för 2dagar sedan, så under dagarna är där ganska lugnt men på sena eftermiddan och kvällarna snurrar det på där. Har redan sett ett par tjejer som visat upp sig och en med dildo live, och två par som kört live med cam! Helt sjukt bra! Gissa om det är svårt att hålla den stilla i kallingarna då!
Men som sagt, ibland är det lite öken där ännu, den har väl inte kommit igång ordentilgt än. Men ibland så!
www.cyberporr.se

VARNING FÖR KÅTSLAG!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Har lagt märke till att de flesta tjeer (t.ex. på detta forum) numera föredrar att inte chatta via MSN utan via forum. Jag kan förstå varför när det gäller de första kontakterna.

Men visst är väl ändå realtimechatt som MSN helt överlägset om man verklgen vill hetsa upp varandra via chatt? Eller?

Forumchatt är ju såååååå segt.

Visst går det långsammare i gb eller Forum......har du funderat på att det kanske är just det som är syftet?:D

Festina lente!


För mig är det helt klart så att det är stressande med direktchatt. Då måste man ju koncentrera sig mer på själva skrivandet, än på vad man känner.

Jag chattar gärna med kompisar om vardagliga ting, men det är ju inte precis för att prata väder som jag loggar in här;)
 

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Kollade in den sidan, verkar ju helschysst. Även om det är lite dött. Men det kommer nog ta fart.
Schysst upplagt med webcam. Man kan ju själv välja om man vill visa upp sig, samt att man kan stänga av om man inte heller vill titta.
Oändlig valfrihet alltså :p
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag kanske är helt stenålders, men jag kan omöljligt sitta framför datorn å pilla, än mindre skicka kåta mess till nån. Dels har jag ungar alltid hemma & sen när jag väl pillar, själv eller med min karl så kan inte koncetrera mig om jag ska göra annat. Men jag kan var fräck i mun med kläderna på & flörta tycker jag funkar alldeles utmärkt, men jag kanske ska leta efter nån annan site då, för många läser inte att jag inte har msn å tjatar iaf.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
jag kanske är helt stenålders, men jag kan omöljligt sitta framför datorn å pilla, än mindre skicka kåta mess till nån. Dels har jag ungar alltid hemma & sen när jag väl pillar, själv eller med min karl så kan inte koncetrera mig om jag ska göra annat. Men jag kan var fräck i mun med kläderna på & flörta tycker jag funkar alldeles utmärkt, men jag kanske ska leta efter nån annan site då, för många läser inte att jag inte har msn å tjatar iaf.


Bort med dem som inte kan läsa:eek:

De som vill chatta kan väl få göra det - men jag försöker koncentrera mig på dem som gillar att vara här på forum.

Det finns ju några godbitar som ger oss tillräcklig anledning för att stanna här - eller hur _snippan-;)
 

super Mange

Ny medlem
Kön
Man
Håller med fullständigt Vi som har svårt att få vara i fred för barn och annat har inte en chans. Folk i dag har lite svårt för det skrivna ordets makt. Lite synd tycker jag
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har lagt märke till att de flesta tjeer (t.ex. på detta forum) numera föredrar att inte chatta via MSN utan via forum. Jag kan förstå varför när det gäller de första kontakterna.

Men visst är väl ändå realtimechatt som MSN helt överlägset om man verklgen vill hetsa upp varandra via chatt? Eller?

Forumchatt är ju såååååå segt.

Visst går det långsammare i gb eller Forum......har du funderat på att det kanske är just det som är syftet?:D

Festina lente!

jag har förstått hur det ska gå till nu
OCH det var v ä l d i g t upphetsande....

Tack tjejer, som lärde mig mess6!
det stavas tålamod & grymt stånd

men det e väldigt underbart med msnmys oxå
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Två skolor uppenbarligen.

Jag tycker att så länge man skriver i forum eller enstaka mess så är ju långsamheten inget problem. Tvärtom som Misswet skriver...

Men om det hettar till och man skickar fram och tillbaka som tokar - då är det seegt. Men man vill inte släppa kontakten och fråga efter msn heller... dilemma.


(och _snippan_ - du får inte smita från ona, bara städa garderober...:D )
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Visst går det långsammare i gb eller Forum......har du funderat på att det kanske är just det som är syftet?:D

Festina lente!

Trevligt med bildade människor som inte tvekar att uttrycka sig på latin när tillfället så kräver. ;)
 
Toppen