Chatta och onanera

nfk6

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Hur många här på sidan brukar chatta och onanera? Inga bilder, CAM eller prat, bara chatta och onanera? Jag har gjort det några ggr. Och gillar det.
 
Ålder
62
Kön
Man
Jag är böjd att hålla med Indulgence, det är trevligt att värma upp med lite chatt och snack, som förspel, he, he, men höjdpunkten är när man visar upp staken eller musen på cammen så blir den erotiska hettan mycket intensivare... Det var bättre drag här på Onanera när det fanns en camfunktion.... saknar den... Onanister är ofta spontana, just nu är jag kåt, just nu vill jag chatta och camma med någon.... om man då måste planera och söka svalnar stämningen.... lätt och snabbt bör det vara att hitta chatt & camvänner!
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag blir alltid så stiff när jag kör Cam. Det händer att dirty roulette eller andra sidor åker igång och jag sätter upp en cam på avstånd när jag har sex med en kille (en speciell kille som gillar att camma som fan så ok då...) Men då tänker jag inte på Camen och kan slappna av.

Voice däremot tänder jag jätte mycket på, känns lagom anonymt och jag kan slappna av. Visar gärna bilder på mig själv och så samtidigt....kör mycket via Second Life, då blir det avatar och voice...det har givit mig massor av otroliga orgasmer...

Men ren text som typ 321sexchat . com blir snabbt ganska dött för mig...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
skype satscha fungerar då och då...jag använder skype för detta då det är så old school att jag inte använder det någon annan stans...safe från my real life ;)
Fungerar Skype fortfarande? Det skulle väl lägga ner till förmån för Teams...
Annars är jag också old scool, men inte äldre än att jag lär mig ny teknik om det behövs...hehe
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sedan vi förlorade @Snäckan är det inte samma sak med sexchatt. Hon tog det till en annan nivå. Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar henne. Chattar, camsessioner, telefonsamtal, spelade ingen roll, hon tog det till en annan nivå!
 
Toppen