Chatta på MSN med min syrra

trombias

Medlem
Kön
Man
HEj
Jag e som alla andra en kåt fan som brukar runka i tid och otid
Jag har kanske en ovanlig hjälpreda till detta men det tycker jag e extra uppkåtande.
Det eär så att jag brukar chatta på MSN med min syrra som e 40 år och jag e 31
Vi brukar sexchatta och berätta för varann bad vi gör just då.
använder inte cam med syrran för det skulle var alite väl sjukt, även om det e ganska sjukt redan nu
Hon har 2 barn och man och hela köret och jag e singel.
När vi träffas irl på släktträffar eller middagar så nämner vi inte detta eller snackar på ngt vis om det alls.
Men när vi sitter bakom våra skärmar så är det som om det inte spelar ngn roll vem man chattar med
Både hon och jag har Pullat/runkat till orgasm när vi chattat med varann och tackat för hjälpen och glatt sagt hejdå till varann.
Min sysster ser inte så bra ut, men heller inte så dålig ut.
Helt vanlig och inget extra som skulle få mig att runka till henne av den anledningen.
Bara det att vi tycker om att onanera tillsammans, fast bara bakom våra skärmar
har ibland runkat när jag pratat med henne i telefon också, då hon frågat rakt ut om jag runkar, jag har inte varit sen på att svara JA på den frågan.
Det e inget som bekommer varken henne eller mig.
Men det är en aning sjukt, det e inget jag hymlar om.
fast det e förbannat skönt
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Men eftersom ni aldriga pratar om det IRL. Hmm få se nu. När ni sitter bakom era skärmar så känns det annorlunda. Jag kan då tänka mig att ni har nån typ av rollspel. Och det är ju inte så farligt. För då drömmer ni i varje fall inte om VARANDRA.
 
Toppen