Chatten här

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hinhale

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Hej..någon som vet - vore ju himla skönt med en chat man kan prata med andra onanister i realtid..

tycker överlag att det är finns så få bra sexchatter nuförtiden. Och nej, jag försöker inte Facebook. Det är inte min personliga sfär utan alltför offentligt.

Mvh
Hinhale
 

Hinhale

Ny medlem
Ålder
40
Kön
Man
Man kan ju vara med på facebok messenger utan att ha facebook
Jo förvisso, men är med under mitt eget namn..så det är inte aktuellt att prata sex med någon av mina kontakter. Låter inte främlingar med tillfälliga flings - ha tillgång till mina kontakter i mitt kontaktnät... Så nej, det går faktiskt fetbort.

var ett tag på sexchatta.nu - men där är det rätt få nuförtiden. Upphetsad.se fanns det visserligen folk på.. men det är oftast 90 inloggade kvinnor..varav 2 är aktiva och skriver. Resten verkar vara..ja botar? Oerhört trist... Kanske skulle man sluta klaga och starta en egen sexchatt...

Sådana sexdejtingsidor känns också som det är massa påhittade profiler.

Svenska folkets behov av snuskprat/cybersex med främlingar KAN ju inte ha minskat bara..? Tycker det är synd..


fler alternativ? :)

Hur sexchattar ni?
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jo förvisso, men är med under mitt eget namn..så det är inte aktuellt att prata sex med någon av mina kontakter. Låter inte främlingar med tillfälliga flings - ha tillgång till mina kontakter i mitt kontaktnät... Så nej, det går faktiskt fetbort.

var ett tag på sexchatta.nu - men där är det rätt få nuförtiden. Upphetsad.se fanns det visserligen folk på.. men det är oftast 90 inloggade kvinnor..varav 2 är aktiva och skriver. Resten verkar vara..ja botar? Oerhört trist... Kanske skulle man sluta klaga och starta en egen sexchatt...

Sådana sexdejtingsidor känns också som det är massa påhittade profiler.

Svenska folkets behov av snuskprat/cybersex med främlingar KAN ju inte ha minskat bara..? Tycker det är synd..


fler alternativ? :)

Hur sexchattar ni?
Annan mailadress och annat namn fixat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen