Chef - sekreterare

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Skulle gärna vilja hör lite om myten om den sexiga sekreteraren som ställer upp på lite xtra för att få högre lön , en hel del stories har jag hört i min branch....finns det erfarnehter i detta forum...nyfiken.....

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sexiga sekreterare... nja
Det närmaste jag har kommit i den vägen var nog när jag var yngre och var ansvarig för ett system som bara sekreterarna använde. Alla var damer och medelåldern låg runt 50+.

Det var mycket nypa och klämma på mig då.
Fick också många kommentarer typ 'Lilla vän, vill du inte att jag skall visa dig saker du inte ens hört talas om'

Vågade tyvärr aldrig nappa, det fick bli härliga fantasier att runka till istället.

Däremot har jag haft en del andra äventyr på kontoret. Det fanns en rätt härlig skinnsoffa på ett ställe jag arbetade på en gång och en ännu härligare handläggare som var nyskild...

Det slutade dock lite dråpligt innan det hann börja på riktig. Vi låg halvnakna och hånglade på soffan när nattvakten stegade in...

Liiiite pinsamt att ligga med en underbar bröstvårta mellan läpparna och få en ficklampa i ansiktet.
 

rollegr

Ny medlem
Kön
Man
Såg denna tråd lite sent...

Har fått en del erfarenhet de sista åren, i finansbranschen.
Jag har inte sett något tecken på att en sekreterare ställt upp på något extra
för högre lön... däremot har dessa relationer funnits på VARENDA arbetsplats jag varit på.

Min teori är att det snarare handlar om att man ser upp till en chef. (Alfahannen)

Har haft både regionchefer och VD'ar som varit ihop med sina sekreterare vid sidan av på tidigare arbetsplatser. Skumt men snart tror jag det är mer regel än undantag.
 
Toppen