chock i provhytten

Dexter

Medlem
Kön
Man
hängde med en tjejpolare som frågade om jag ville med ut på stan en dag. hade inget bättre för mig så jag följde med henne ut. var en sån dag då man var jävligt kåt( som alla andra:D) så gick runt med stånd lite till och från. då hittade hon ett par jeans hon tyckte jag skulle prova vilket jag gjorde. när jag tar av mina byxor för att prova jeansen kommer jag på att jag körde italiano( dvs utan kalsonger)..hhmm...skitsamma tänkte jag och var på väg att ta på de nya jeansen...då öppnar min tjejkompis provhyttsdörren för att kolla hur de sitter men jag har inte hunnit få på dem så där står jag utan byxor med världens stånd! ojdå! säger hon och stänger dörren med ett leende. var lite pinsamt efteråt men som tur var känner vi varandra så väl och är inte så blyga för varandra så vi skrattade mest åt det inträffade.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
lite pinsamt att hon nämnde detta för några vänner när vi var på fest nyligen dock:oops::oops:
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Så länge du gjorde ett positivt intryck är det nog bara bra för "marknadsföringen" ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
så kåt har jag nog aldrig varit att jag fått stånd när jag ska pröva ett par byxor..inne i stan dessutom.:D
tur för mig eller kanske bara....avundsjuk;)
 
Toppen