Cum on food

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
En sådan sallad skulle jag vilja ha!!

Kinky, men läckert.

Kanske man kan laga sallad tillsammans.
Med smak av oss båda.
Ska testa det med sambon om hon är med på noterna(?)
 
K

knakille

Gäst
spännande tanke att se om någon berömmer maten, sallad som varit i henne och dressing med sperma i någon berömmer saltsmaken :)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, eller tänk bara som en eggande middag för två.

Är själv inte så väldigt bekväm på att bjuda på något sådant utan allas vetskap.

Men att killen och tjejen lagar en sallad tillsammans på så vis och sedan sitter och äter tillsammans medan de hetsar upp varandra.

Så ska jag prova med sambon om jag får henne med.

Ska testa på egen hand först, så man vet.
(Sperma på pizza lät och såg ut som en bra idé - men det var inte välsmakande, just den kombinationen)
 
Last edited by a moderator:
K

knakille

Gäst
Det är det som är dilemmat att det känns fel att göra något med mat någon annan ska äta även om tanken är upphetsande. Givetvis är det hela rena och friska personer man fantiserar om.. :)
Samtidigt tror jag inte många skulle uppskatta om man sa att idag ska jag bjuda på **** som jag har **** :)

Som sagt en upphetsande fantasi, men kanske bara ska stanna där...

något annat som var populärt i media för några år sedan vara att olla saker, tandborstar, glas, bestick oftast av killar men en del tjejer har använt det som hämnd med mot någon de inte gillar att ta deras tandborste i musen mm.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som sagt, sperma på mat är inte min kopp av tea... hellre en rejäl sats i munnen, på brösten eller i fitta eller rumpa

Olla saker... en normal kuk är långt mycket renare än en modern mobb-telefon eller en surfplatta
eller t o m tangentborden på jobb. Men visst är det en gooo tanke att få olla någon tandborste eller cigg

På tal att övertyga kvinnor om att vara mer vilda... skapa en tråd om det så tar vi diskussionen därifrån. Allt handlar om uppfostran :-D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som sagt, sperma på mat är inte min kopp av tea... hellre en rejäl sats i munnen, på brösten eller i fitta eller rumpa

Olla saker... en normal kuk är långt mycket renare än en modern mobb-telefon eller en surfplatta
eller t o m tangentborden på jobb. Men visst är det en gooo tanke att få olla någon tandborste eller cigg

På tal att övertyga kvinnor om att vara mer vilda... skapa en tråd om det så tar vi diskussionen därifrån. Allt handlar om uppfostran :-D

Har dessutom skapat tråden
 
K

knakille

Gäst
Skulle va kul med bilder, läste en novell en gång om en händelse på ett bibliotek. En tjej var där o pluggade och så hade hon sin matlåda med sig. När hon gick på toa så var det en kille som runkade av sig över hennes mat! Hon gillade det så det fortsatte och hon fick god dressing på sin sallad :p
var läste du det? spännande :)
 
Toppen