CumTribute: Satscha

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu ligger en ny react upp på mycircle med @Satscha när hon reagerar på porrstjärna Sasha. Härlig att höra hur kåt hon blir vår forumhora. Har redan runkat skönt till denna och drömt om att få munknulla Satscha hårt, det är vad hon förtjänar, slynan.


Sååå jävla hett å höra henne.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
*niger och tackar Herrarna för att ni runkar era underbara kukar tillsammans med mig!*
Hoppas kunan vara inne lite till snart och köra live med er igen...älskar när ni kallar mig för hårda degrading things samtidigt som i runkar...så otroligt upphetsande att få vara er lilla slyna - TACK!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
*niger och tackar Herrarna för att ni runkar era underbara kukar tillsammans med mig!*
Hoppas kunan vara inne lite till snart och köra live med er igen...älskar när ni kallar mig för hårda degrading things samtidigt som i runkar...så otroligt upphetsande att få vara er lilla slyna - TACK!

Mmmmm vår lilla hora vill ju att vi skall runka till dig. Du gillar kåta upp oss ditt lilla luder. Just nu sitter Bigloads och runkar sin grova kuk till dig, och du vet ju vad han gör mer....
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Så vackert! Kuken blir hård direkt när jag tänker på att minst fem herrar får samlas runt Satcha och spruta sperma in i en hungrig mun. Älskar verkligen sådana sköna spermaluder!
 
Toppen