CumTribute: Satscha

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Så jäkla kåt ikväll och tänkte göra en cumtribute till @Satscha och får ett meddelande men en länk. Då har den lilla slynan filmat när hon bli påsatt bakifrån av en kille. Man hör allt, precis hur våt hon är när kuken glider in och ut i fittan. Hann inte göra nån cumtribute när jag inte kunde låta bli att runka ut sperman när jag såg henne bli påsatt. Fan så skönt det var.

Hon är riktigt busig min lilla slyna till dotter ;) @Satscha
Hon gillar visa upp sig, bli uthängd som ett luder för allas njutning....:p
 

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Sitter här och runkar med ludret @Satscha trosor och hennes morsas. Fan så häftigt att ha bådas samtidigt, ett par slyntrosor och ett par milftrosor. Ska se om jag kan få till en tribute till henne imorgon. Snackade med henne nyss och hon var kåt som fan men skulle med bussen så nu sitter hon väl och lider av kåthet och kan inte göra nåt åt det haha
 

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Fick det här från vår lilla slyna nyss

"På mobilen nu och kåt som en hynda! Tack för kortisen i SL imorse, så skönt att mindfucka och suga lite kuk innan dagen drar igång.
Vilken tid imorgon sa du att du har kuken i handen?
Om jag skall knulla eller så framför webcam med dig kör vi chatrubate eller finns det bättre?
"
 
H

Hardasarock

Gäst
Pumpar min stenhårda och ådriga kuk i alla dina hål. Avslutar med en sats som rinner från hakan ner på dina härliga bröst.
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick det här från vår lilla slyna nyss

"På mobilen nu och kåt som en hynda! Tack för kortisen i SL imorse, så skönt att mindfucka och suga lite kuk innan dagen drar igång.
Vilken tid imorgon sa du att du har kuken i handen?
Om jag skall knulla eller så framför webcam med dig kör vi chatrubate eller finns det bättre?
"

skulle man kunna få en liten beskrivning vad Second life är och hur det funkar?
 

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
@Satscha den lilla slynan planerar att knulla på cam ikväll. Hon blir ju så kåt när all kåt kukar här inne står hårda och stolta. Om det funkar så ska hon vara på chaturbate.com
satschasl
 
Toppen