CumTribute: Satscha

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu verkar i och för sig mycircle ligga nere, men så fort den kommer upp så har jag en (och Satscha) en ny film som läggs ut ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
En skrev till mig att jag citat "du vill bara ha attention..." slut citat...mitt svar är SJÄLVKLART vill jag ha attention *skrattar*... blir ju kåt som fan av alla era härliga inlägg till mig och på mina bilder och filer och så....vad är det för fel med det hehe...så jag *niger* och tackar för era härliga inlägg och smeker in fitta med ett belåtet smil!
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill man inte ha uppmärksamhet behöver man inte skriva något alls...

Själv tycker jag det är otroligt läckert och uppkåtande med tjejer som ber om sperma, eller ”kräver” sex.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Är väl inget fel att få lite bekräftelse.

Är väl till och med så att, genom bekräftelse av varandra och att hooka i varandras fantasier förstärker vi den positiva energin som driver forumet framåt.

Bonus under tiden är en härlig ståkuk eller en lubricerande fitta, med tillhörande kroppsvätskor.
Heeenyyyl..... som den gamle hjälten James Fjong uttryckte det.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har skrivit fram och tillbaka med vår forumslyna @Satscha under dagen och hon har bönat och bett mig att lägga ut senaste react-filmen. Hon verkligen vill att vi ska få veta hur kåt hon blir när hon gör dessa reacts och tänker på all sperma som sprutas till henne när vi ser dem.

Hon har varit kåt och på gång hela dagen så jag skickade henne en härlig gangbang film som hon bara inte kunde hålla sig ifrån att gnida sin våta fitta till. Den är ännu inte klippt, men kommer som react-video tre senare. ;)

Gör nu vår slyna här medveten om hur mycket ni uppskattar att hon lägger ut sig själv och visar sin kåthet. Hon verkligen ber om det på sina bara knän och säger att hon är forumets egen spermahora, som bara lever för att vi ska njuta av henne.

Kolla mycircle-kanalen för senaste react-videon ;)
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jävlar vad läckert! Blev så otroligt kåt direkt av kombon med hårt munknull och den hesa kåta rösten. Hade varit så otroligt skönt att få munknulla fram så mycket kladd.

Sannolikt det bästa med internet just nu. Så sjukt sexigt!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jävlar vad läckert! Blev så otroligt kåt direkt av kombon med hårt munknull och den hesa kåta rösten. Hade varit så otroligt skönt att få munknulla fram så mycket kladd.

Sannolikt det bästa med internet just nu. Så sjukt sexigt!

Fler reacta kommer, det är så lätt att kåta upp henne. Bara skicka ett favoritklipp och sen är hon igång. Spelar ingen roll hur många gånger hon hunnit komma innan. ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu finns det en ny react ute från @Satscha. Jag skickade henne en gangbang-film från GGG och hon var inte sen att göra kommentarer och smeka till filmen. Hon är en riktig kåt liten slyna och att få henne att släppa allt för att gnugga sin våta fitta är inte speciellt svårt. Hon går verkligen igång på alla kukar här som runkar skönt till hennes röst och kropp.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
heh what can i say....jag gillar känslan av att vara kåt...att få släppa loss min inre slampa utan att skämmas eller bli dömd...så tack till er alla som leker med mig...hoppas ni har det lika skönt som jag![/QUOT
jag runkar så sköt till dig din lilla kåta slyna.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu ligger en nu react upp på kanalen. Vår spermaslampa @Satscha gillar ju age-play, så här är ett klipp med en yngre tjej (lagligt givetvis) som får både ta emot kuk och sperma från äldre herrar, till då Satschas härliga och sexiga röst. Hon har redan beskrivit att det är så här hon skulle vilja bli behandlad av oss den lilla slampan. Vi hade kunnat ge henne en riktig vit Jul, och glacera henne rejält med vår sperma.
 
Toppen