Cybersex kontra IRL?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Sedan jag hamnade på detta forum kan jag ärligt berätta att jag fått fler orgasmer via cybersex än jag fått IRL...

Jag funderar ofta på att just hämningslösheten som jag känner när jag är anonym tänder mig så mycket.

Kanske har det med åldern att göra eller uppfostran???

Men det faktum att jag själv kan uttrycka min kåthet utan hämningar gör mig extra kåt...

Jag har börjat prata med mitt ex om de här tankarna och jag är inte säker på vem som tänder mest på våra samtal - han eller jag?

Nu undrar jag hur "hämmade" ni andra är IRL? Klarar ni att beskriva er kåthet på samma sätt som ni gör här?

Vill samtidigt passa på att tacka alla underbara Cybermänniskor som bidrar till kåtheten på detta forum:p
 

Beef

Medlem
Kön
Man
På nätet har jag faktiskt fått en del sköna orgasmer med ett par tjejer, men däremot ser jag INGET som går upp mot IRL.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Cybersex går ju just ut på att man får beskriva mycket utförligt vad man gillar, vad man vill och njuter av... Det gör man ju inte på samma sätt irl. Där visar man ju kanske mer och talar om genom stön och suckar vad som är bra osv... Så nä, klart man inte beskriver sin kåthet alls lika mycket i verkligheten. Där räcker det oftast med en blick för att tala om hur man känner sig och vad man vill.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Cybersex går ju just ut på att man får beskriva mycket utförligt vad man gillar, vad man vill och njuter av... Det gör man ju inte på samma sätt irl. Där visar man ju kanske mer och talar om genom stön och suckar vad som är bra osv... Så nä, klart man inte beskriver sin kåthet alls lika mycket i verkligheten. Där räcker det oftast med en blick för att tala om hur man känner sig och vad man vill.

Titta gärna hit.....;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
För mej funkar det ju så att när jag loggar in på Ona så ÄR det ju oftast för att hitta en onanikompis för stunden....då är hela syftet att beskriva sin kåthet och tillsammans få orgasm genom att vara verbala.:p

IRL har jag inte precis hamnat i det läget att jag snackat "dirty", då är det ju hållning och kroppsspråk som gäller i mycket högre utsträckning!!
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag blir mer upphetsad om jag är så trygg med personen jag har sex med irl, så att jag vågar snacka dirty.

Jag har märkt att killen ofta tänder extra på det också.

Jag tänder väldigt mycket av att den jag har sex med snackar dirty med mig när vi har sex.

Det gäller både irl och cybersex.

Så visst är mina hämningar beronde av hur mycket jag vågar släppa loss irl.

Ju mindre hämningar desto bättre sex:oops:
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Jag är nog mer hämmad irl på så sätt att jag inte pratar om de fantasier jag har som jag inte skulle kunna tänka mig att leva ut...här så handlar det mer om just fantasier och då kan jag ta ut svängarna mycket mycket mer.
Fast jag känner mig inte särskilt hämmad irl heller, så jag tänker nog inte så mycket på det.
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Det är nog lite beroende på. Om jag har tillfälliga sexpartners elle kk så kan jag släppa alla hämningar o prata fritt om mina fantasier och de om deras. Obland fantiserade vi ihop. Med "livspartnern" känns det på nåt sätt svårare. Därför e detta forum helt perfekt;)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag är betydligt mer hämmad IRL. Sedan jag hittade ut i cyberrymden och började våga sätta ord på min lust och fantasier, har det dock påverkat hela mitt IRL-sex i en mycket positiv riktning; Det är som att våga utforska sig själv - självklart blir det en positiv förbättring även IRL. Men jag säger ytterst sällan till min partner vad jag tänder på och så.. däremot vågar jag sätta skrivet ord på det, och det är nog snarare regel än undantag att han tar del av mina skrivna fantasier flera gånger i veckan - oerhört upphetsande och en del av vår gemensamma sexualitet :)
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Man kan nog säga utan att tveka...sex performed irl...det slår allt....men...kicken....eller kanske de uppslag man får här....de höjer ribban en hel del...och kanske är det så att man har en del fobier innebygda i sig själv som man törs leva ut på ett annat sätt...
 
T

tigerkillen

Gäst
känner mej alltid kåt, om ni vill kvinnor/mammor och flickor/tjejer, vill ngt över msn. är det bara titta på min hemsida ;D ahah. PUSSSS
 
Toppen