Då blev jag riktigt kåt...

G

Guest

Gäst
Då blev jag riktigt kåt...[/size=3]

När en före detta flickvän mitt i natten låg stilla i vår säng och jag knappt hörde hennes andetag.
Då hon var säker på att jag sov började hon pilla på sig själv.

Först långsamt och tyst för att inte avslöja sig.
Sedan när orgasmen närmade sig allt mer okontrollerat.
För att inte tala om mig som låg bredvid och försökte hålla tillbaka min kåta flämtande andhämtning - pust!

Hennes orgasm kom med ett återhållsamt gnyende, jag låg på sidan vänd mot henne och hon tittade på mig.
Jag måste ha spelat min roll som sovande pojkvän väldigt bra för hon fortsatte att onanera med täcket guppande.

Hon fick aldrig veta vad jag sett och jag blev en verklig fantasi rikare i mitt fortsatta runkarliv ;)

Fyll på i tråden om ni har något som gjort er kåta :)
 
G

Guest

Gäst
När jag första gången använde sexleksaker tillsammans med en kvinna.

Det var en naturtrogen kuk med vibrator och min kvinnliga partner var lika kåt hon av situationen.

Där kan man snacka om Magus Ugglas "4 sekunder"



Pssssssssssst...Låt inte det här bli en enmanstråd :):):)
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
När jag för första gången blev slickad i anus samtidigt som jag slickade tjejen och hon förde upp ett par fingrar i min rumpa, snacka om skönt
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
En semester när jag och mitt ex delade stuga med ett annat par. Mitt i natten vaknade jag av att de hade sex i rummet intill.:p Jag vet fortfarande inte om mitt ex också var vaken... Men om han var det, så vet han vad jag gjorde:oops:
 
G

Guest

Gäst
En semester när jag och mitt ex delade stuga med ett annat par. Mitt i natten vaknade jag av att de hade sex i rummet intill.:p Jag vet fortfarande inte om mitt ex också var vaken... Men om han var det, så vet han vad jag gjorde:oops:

Det låter nice Snäckan :)Hade jag varit pojkvännen skulle jag nog hjälpt till med pillandet;)
 
G

Guest

Gäst
När jag för hundra år sedan var på semester och träffade en tysk tjej.
Vi hade umgåtts i några dgr när vi tog ett kvällsdopp i medelhavet.

Kåtheten mellan oss vibrerade när vi stod tätt intill varandra i det varma havet.
Jag tryckte min hårda kuk utanpå bikinbyxorna mot hennes fitta .

Det slutade med att vi knullade där i skymningen stående i havet med stranden och eventuella åskådare i bakrunden. Vi brydde oss inte.

Just det ögonblicket och hur kåta vi var då följer ännu med i minnet :)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
I lördags satt jag och min kompis och mös med film och hela köret som hör till.

Vi såg filmen "Joe Tucker Must Die", ( ja, jag vet, ingen vidare intelektuell film, men iaf...)
Och visst brukar man tycka vissa skådisar är bara sååå söta och gulliga, (sexiga...).
Medan min kompis satt och tjöta om hur snygg killen var, blev jag både paff och överraskad över min egen reaktion, jag tyckte nämligen att tjejen som spelade huvudrollen, var bland det mest snyggaste och sexiga jag sett!

Hennes ögon....:oops: Man blir bara helt fnoskig alltså.... :oops:

Har aldrig sett henne tidigare i en film, hon hette Brittany Snow, (eller nått sånt), och hon gav mig en underbar orgasm (senare på natten med hjälp av Lena Handén alltså...) ;)

Men att hon kunde påverka mig sååå?

Någon som vet mer om henne?

:love:
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Du menar tjejen som skulle få John Tucker att bli kär i henne? Jag tror inte hon har gjort så mycket film än.
Själv tyckte jag nog att brunetten var finast även om alla fyra tjejer var ruskigt fina.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ja, jag menar just den tjejen!
Näe, dom andra tittade jag inte mycke på iaf, det var nog bara en fix idé, men hon hade sååå läckra ögon!

Kan man hitta bild på henne? ( ja, jag vet, jag fjollar mig som en fjortis, å dessutom för en tjej?) :oops:

:love:
 
Toppen