Dölja sitt medlemskap på onanera.se?

stilig

Medlem
Kön
Man
Hur många är det här inne som har flickvän/pojkvän, hustru/man o.s.v? Vet er partner i fråga om att du är medlem här? Om inte, hur gör ni för att "dölja" att ni har surfat runt här, och hur gör ni när ni tar och lägger upp bilder på er själva utan att er parner märker något??
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hon har aldrig frågat...

jag tänker inte berätta, detta är mitt andningshål när det behövs...;)
 

Miharu-chan

Medlem
Kön
Kvinna
Min kille vet inte om det. Håller med DocH om att det är ett andningshål...

Jag döljer det genom att rensa historiken ibland men han brukar inte pilla på min laptop så ofta, han har sin egen. Bilden jag har lagt upp ligger i en mapp i en mapp i en mapp osv :p Så den hittar han nog inte. Skulle han göra det så skulle jag nog bara säga att jag har dem till framtida tillfällen då han behöver piggas upp ;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
min sambo vet om att sidan finns, men har inte frågat så mycket om det. Bilderna jag har ligger, precis som Miharu-chan säger, i en dold mapp, långt ner i "trädet".... ;)

Och även för mig behövs detta andningshål, pefekt för lite slösurfande när sambon sover i soffan...! ;)
 
K

knakille

Gäst
Min sambo vet inte om att jag är medlem på Onanera.
.....och jag vet inte om hon kanske är medlem också:sleep:;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Min älskling vet inte om varken Ona eller ett par andra "skamliga" communities jag är medlem på. Jag vet inte om alla ställen han är medlem på. Vi är ett par men vi kväver inte och kräver inte en massa av varandra.

Vi har klara och tydliga "regler" för vad vi anser vara "otrohet" och utöver det gör vi det enda vi kan: litar på varandra!

Vad gäller surfhistorik så sparas den inte på datorn - om man tillhör den misstänksamma sorten skulle man förmodligen kunna leta reda på den, men som sagt - det behovet har inte vi.

Bilder har jag ju inte lagt upp några, och de som finns på datorn har han ju tagit de flesta av så de är ju knappast någon hemlighet de heller..:p
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Min fru har med största sannolik aldrig ens hört talas om onanera.se. Eller något annat som har med porr att göra på nätet. Hon är inte speciellt intresserad av den "fiktiva världens sex". Hon vill ha the real deal istället.

Jag har inte några bilder på mig själv på denna datorn. Har tagit någon med mobiltelefonen, men den har MMS:ats till frugan, så den var menad för henne.

Hon känner inte till mina surfvanor, men skulle inte bry sig om hon visste.

Nu är jag mest aktiv här när hon är bortrest, så jag är mest här för att läsa lite, hitta länkar för att kåta upp mig när hon inte kan göra det.
 

Lickmyass

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är nyskild men har visat detta forum för min bästa väninna som tycker att jag borde släppa loss lite mer

Nu vet hon mitt nick så jag funderar allvarligt på att byta
:oops::cool:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är nyskild men har visat detta forum för min bästa väninna som tycker att jag borde släppa loss lite mer

Nu vet hon mitt nick så jag funderar allvarligt på att byta
:oops::cool:

byt nick & bjud in henne ;)
 
R

ryter

Gäst
nja hon har inte sagt något men jag tror hon vet.
o iofs tror inte hon att jag vet om vad hon är inne på för sidor när jag inte är hemma så ;)
 
Toppen