Dag för chat sida

cumhotshot

Medlem
Kön
Man
Varje gång jag loggar in på onanera.se så förundras jag över hur lite aktivitet det är. Skulle var alldeles lysande med en chatsida på onanera.se. Detta har tagits upp förut, men jag tycker att det bör göras något åt detta snarast. Man vill kunna vara mer aktiv med de andra medlemmarna. Gärna en camchat, men det är väl nästa steg.
 

threonin

Medlem
Kön
Man
En chat låter suveränt ja. Prata med andra här vore ju så ypperligt passande.

Vad säger den som driver sidan om detta? kanske inte läser tråden..

Hur går vi till väga. Jag är inte kapabel att skriva ihop scriptet till detta men hade lätt kunnat göra det i annat fall:)


So?
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Visst hade det varit kul med en chat men har mina aningar att själva forumet skulle avstanna ännu mer då.

God poäng!

Hur går vi till väga. Jag är inte kapabel att skriva ihop scriptet till detta men hade lätt kunnat göra det i annat fall

Det finns redan funktioner man borde kunna använda. T.ex. den som finns på muff.se. Jag har sett samma chattfunktion på många olika sidor (t.ex. gamla nasty-dreamz).

Kanske ett samarbete med någon chattsida kan vara nåt. En "officiell samarbetspartner"!?
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Chatt kan väl iof vara kul...
Men det är en många gånger tråkig form av samtal...många gånger skulle det vara rätt jobbigt att enbart få en massa förslag, än att bara prata...? :eek:
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Ja men FridaA, prata med någon direkt i chatten då..ser inget problem..bara möjligheter med en chat.. realtidsnjutning när den är som bäst..med folk som är intresserade av självbefläckandets konst..
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tror inte detta med en chat här är så lysande ide.
Antar att du varit ute på en del andra chat:ar och då bör du ju sett att de få kvinnor som chat på sädana har ofta hundratalet som tjatar om vad just de vill att hon ska göra, inte mycket till ömsesidighet där inte. Jag tror att de kvinnor här som vill chata, faktiskt gör det med de vill, det är ju lätt via t.ex. MSN. Så glöm detta om en chat här, gå till t.ex cam4.com där brukar en del kvinnor och par finnas, och vill du onanera tillsammans med män är utbytet enormt!
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Kan inte onanera.se skaffa ett chatrum på userplane?

Tror det är gratis och det är en väldigt bra tjänst!
Jadå den är gratis, och det finns redan en som är tilltänkt medlemmerna här på ona i första hand. Jag lägger länken här igen, men ska snacka med kollegorna om det inte är möjligt att länka till forumet.

Det är bara att klicka på ALLT ANNAT. Där hittas länken till våran camchatt.

Mvh
LekenKille
 
Toppen