Dagen efter = sug-dag

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Dagen efter = sug-dag (sugen)
Det var dagen efter. Vi var ute på varsitt håll i går och bägge hade vi känt av baksmällan denna dag. Vi satt på min balkong och njöt av solen med en varsin tidning. När jag hade läst färdigt la jag min hand på hans axel och han svarade genast med att lägga sin hand på min, för att sedan följa min urringning och stoppa in handen innanför tröjan och behån där hans fingrar började leka och retas med min bröstvårta. Jag letade mig in under hans tröja för att hitta en bröstvårta som genast styvnade. Min hand smekte över hans bröstkorg samtidigt som hans fingrar retades genom att röra sig fram och tillbaka över min bröstvårta så att den bara snuddades. Jag påpekade att grannarna kanske kunde se oss. Låt dom titta, sa han.

Han flyttade snart sin hand ner till byxorna och smekte mitt skrev, först löst för att senare bli mer brutal. Jag svarade genom att lägga min lediga hand över hans bula, som redan var stor och hård. Han knäppte upp mina byxor och hans hand letade sig in för att smeka mig, först utanpå trosorna, men snart var den under där han smekte min våta fitta. Jag var så blöt av kåthet att det klafsade när hans fingrar ivrigt smekte mig. Jag stoppade in min hand under hans jeans och började runka den härligt, hårda kuken. Hans fingrar gled ivrigt runt i min klafsande, våta fitta och jag började flämta. Dagens första orgasm kom. Mm! Ljuvligt skönt!

Efter att ha återhämtat mig sa jag, vi går in! Kläderna åkte av på väg till sovrummet, med en och annan smekning under tiden. Han satte sig på sängkanten och jag gränsle över honom. Han kysste mina bröst medans jag red honom. Vi stönade bägge av kåthet och lust. Jag ville inte att det skulle ta slut än, så innan det gick för långt, gled jag av honom och vi lade oss i 69, fast på sidan – min favoritställning. Jag smakade på hans härlighet. Den smakade så gott med hans safter blandade med mina. Jag sög av honom samtidigt som mina fingrar letade sig mot hans stjärthål, där jag smekte runt anus och fram mot pungen som jag kramade försiktigt. Hans ljuvliga tunga hade börjat sin behandling av min våta fitta. Hans fingrar och tunga var överallt, samtidigt som han tvingade isär mina ben, ännu lite mer. Nu var han runt fittöppningen, snart var han runt anus för att sakta röra tungan tillbaka mot klitoris. Åh, detta var så skönt. Jag började stöna, när han rör klittan igen kommer det att gå för mig. Snälla, tänkte jag, rör klittan igen – nu. Äntligen! Han slickade ljuvligt skönt samtidigt som han tvingade isär mina ben ännu lite mer. Jag stönade högt när jag fick dagens andra orgasm.

Han vände sig om och la sig ovanpå mig! Hans stora, hårda, härliga kuk i min varma, våta och välkomnande grotta som ännu inte fått nog. Vi var bägge så fulla av kåthet och vi kysste och slickade varandra samtidigt som kuken åkte ut och in i hårda och snabba stötar. Det dröjde inte länge innan han började flämta och kuken rörde sig ännu snabbare ut och in. Detta blev så skönt, jag började skälva, det ryckte i kroppen och jag stönade, jag kommer. Så kom dagens höjdpunkt! Det gick för oss bägge, nästan samtidigt. Vi blev helt slut – men nöjda. Så nöjda! :oops:
 
G

Göran67

Gäst
mmm, den där dagen lät inte helt fel. Extremt upphetsande.... :D:p
Tackar tackar....
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Tack!
Är ingen begåvad berättare, men jag vara bara tvungen att få skriva.
Vad kul att ni gillade den!:)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Precis vad som behövdes för att få igång den här onsdagen. :p Hård och redo för dagens övningar.;)

Ser fram emot fler episoder ur livet... Tackar:love:
 
Toppen