Dagens Bikt

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag antar att vi är som är inne på den här sidan antingen vill ha information om saker som rör onani eller helt enkelt för att vi är kåta eller vill bli kåta.

Då skulle det ju passa bra om vi här berättade om en sexuell upplevelse som har hänt låt oss säga den senaste veckan.
Ingen på sekunden upplevelse alltså, det finns ju en annan tråd för det: Onanerar du nu?????:).
Det kan ju passa bra att kåta upp sig på den här tråden först innan man går dit;)

Det blir ju alltid färskvara eftersom händelsen i senaste upplägget är högst 1 vecka gammal.Det kan vara någonting man upplevt tillsammans med partnern ,onani......vad ni vill skriva om.

Här kommer min berättelse som hände i förrgår :

Jag satt framför datorn och var bla inne på den här sidan och eggade upp mig mer och mer....min fru låg i sovrummet och sov.
Arbetsrummet där jag satt ligger en bit från sovrummet.
Jag blev mer och mer kåt och handen sökte sig till kuken allt oftare.
Mina shorts som jag hade på mig drog jag ned en bit så hela kuken var framme samtidigt var jag ju rädd att min fru skulle ertappa mig.
Jag började runka i allt snabbare och bestämda tag....orgasmen närmade sig och det kändes otroligt skönt.
Samtidigt försökte jag vara så tyst jag bara kunde.
Orgasmen närmade sig och så exploderade allt i ryckande sprut och det var inte lite som kom eftersom jag kåtat upp mig under lång tid.
Satsen la jag på golvet.....kunde inte komma på något bättre då jag äntligen sprutade.
Det blev ju ett stort arbete att göra rent mitt i natten så tyst att min fru inte skulle vakna.
Vad jag vet märkte hon inget , hon har i alla fall inte sagt något.:)
 

Kontact

Ny medlem
Kön
Man
För några dagar sen satt jag och runkade framför datorn som vanligt. Jag brukar sitta ganska länge och efter ca 1 timme blev jag töstig så jag gick jag för att hämta lite vatten att dricka. Eftersom jag var ensam hemma gick jag naken till köket samtidigt som jag smårunkade mitt hårda stånd. Men på vägen till köket stannade jag till vid terassen och kollade ut över trädgården, det var en av de varmare dagarna denna veckan och det goa vädret gjorde mig grymt kåt.
Och rätt som det var så satt jag ute på terassen i det fina vårvädret och tokrunkade. Den fräscha varma luften och vetskapen att om någon av mina grannar skulle gå ut i sina trädgårdar skulle de förmodligen se mig fick mig härligt kåt och det tog inte lång tid innan jag sprutade en rejäl sats rakt ut på trägolvet. Jag satt kvar en stund innan jag gick in för att hämta papper så jag kunde torka upp det jag ställt till med.
 
Toppen