Dagens Emma - Jogging, onani och dejt

EA82

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hejsan!

Fredag idag - wihooo - och jag är ledig (av en eller annan orsak)!

Var ute och joggade imorse i hällregnet. Och även om jag frös som en våt hund, såg ut som en våt hund så var det otroligt skönt - efteråt. Duschade mig varm, trimmade mig lite, eftersom det är dejt ikväll ju.
Och efter dusch och gott te med knäcke så blev det slappa i soffan. Och då fick jag syn på mitt lilla inköp från förra veckan. Så jag tog mod till mig och testade min lilla massage-grunka!

(En klar av 8:a av 10 blev resultatet!)

Har som sagt börjat "blogga". Men det finns så mycket som vill ut i text-form att jag inbillar mig att det blir som en dagbok istället. Och det är kanske det som är meningen med bloggande?

Så, om ni nu vill följa den - min "dagbok" - så är ni välkomna in. (Länk ser ni i mitt kryp-in)

*

Är inne på onanera.se varje dag. Flera gånger om dagen. Men slås av att det verka finnas ett totalt ointresse bland många andra? Över 26000 registreade och bara ett fåtal online som oftast?

Nåja, JAG kommer aldrig tröttna på att leka på egen hand - Onanera mera - helt enkelt!

Kram
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Kul att läsa både blogg och inlägg här, lite mer bilder och detaljer så hade det blivit mycket upphetsande. Men det är kanske inte syftet?;)
 
Toppen