dagliga tankar

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
mm sitter här..funderar

En man som har massor av tjejer..knullar runt.det är OK.
men upplever att en tjej som gör detsamma,då är hon billig.
Hur ser ni på den saken??

OBS!! talar inte om mig själv..ler
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Jag förstår varför det är så och varför samhället reagerar på det sättet, vilket inte innebär att jag tycker det är rätt.
Säkert är det många faktorer, så som urgammla mönster om hur en kvinna ska bete sig osv, men först och främst ett maktfullt patriarkalisk prägel som ligger över samhelet och som är uppbyygd under årtusend av kykor och samhället. Ett korsett som vi lever i som är så kraftfullt och djupt rotad att vi inte har kommit i närheten att blir av med det. Spela ingen roll hur månger kvoterade kvinnor vi tillsätter i ledningspositoner. ;)
Det är alltså helt enkelt inte godkännt av samället att bete sig på det sättet för en kvinna, och sammhället, det är vi.
jag har inget problem med kvinnor som knulla omkring, så länge jag få vara med.... :D
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
mm sitter här..funderar

En man som har massor av tjejer..knullar runt.det är OK.
men upplever att en tjej som gör detsamma,då är hon billig.
Hur ser ni på den saken??

OBS!! talar inte om mig själv..ler

Jag tror att det beror på att vi män är kåta djur som vill knulla hela tiden, och kvinnans uppgift är att hålla igen så mycket det går så att männen kan göra nytta i samhället istället. :D
 

kille71

Medlem
Kön
Man
mm sitter här..funderar

En man som har massor av tjejer..knullar runt.det är OK.
men upplever att en tjej som gör detsamma,då är hon billig.
Hur ser ni på den saken??

OBS!! talar inte om mig själv..ler

Jag tror att det beror på att vi män är kåta djur som vill knulla hela tiden, och kvinnans uppgift är att hålla igen så mycket det går så att männen kan göra nytta i samhället istället. :D

nej nej... det var förklaringen varför migrän finns... :cool:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
men hallå...JAG är kåt som ett djur hela tiden och får inte nog..hahaha männen ;)orkar inte med.

Kom till mig så ska jag få dig att säga "Det var skönaste jag varit med om men jag orkar inte mer!!"
Springa i skogen är inte min grej, men en våt springa gör att mina Duracellbatterier får kärnkraftenergi!:p Speciellt för dig, skeda :love:
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
mm sitter här..funderar

En man som har massor av tjejer..knullar runt.det är OK.
men upplever att en tjej som gör detsamma,då är hon billig.
Hur ser ni på den saken??

OBS!! talar inte om mig själv..ler

Jag tror att det beror på att vi män är kåta djur som vill knulla hela tiden, och kvinnans uppgift är att hålla igen så mycket det går så att männen kan göra nytta i samhället istället. :D

nej nej... det var förklaringen varför migrän finns... :cool:

Haha, så sant!:D
 

kille71

Medlem
Kön
Man
men hallå...JAG är kåt som ett djur hela tiden och får inte nog..hahaha männen ;)orkar inte med.

nästa gång jag ska ner i detta avlånga landet och kommer förbi hos dig hör jag av mig :D få vi ser vem som ger upp först :cool:
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
mina tankar denna morgon...

Åldern har betydelse...Förstår inte vad som lockar äldre män att söka sig till unga tjejer..snackar 20-30 åringar
FÖr jag har konstaterat..hehe att en ung kille..fumlig och ovetande om en kvinnas kropp inget har att ge;);)mig.visst någonstans ska man väl börja sin resa.

Tack Gode gud att det finns erfarna män som vet vad dom gör!!!!
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Och för oss lite äldre killar är det ju spännande att få vara med en inte alltför äldre tjej som har kunskap och erfarenhet.
Med en yngre får vi ju vara duktiga på det vi kan (tror vi i alla fall).
Men åldern är bara en siffra,det finns yngre som är hur erfarna som helst liksom det fins äldre som är totalt kass[B)].
Man vet inte förrän man har provat:D
 

kille71

Medlem
Kön
Man
jag hålla med skeda, åldern har betydelsen :D
inte träffad en ung kvinna som jag tyckte var intresant bortsett från kroppen.
Och eftersom livet inte bara består av sex spela det stor roll :)
 

greven66

Medlem
Kön
Man
hörde ett uttalande av Jan Guillo......


Unga kvinnor har endast EN sak som inte en mogen kvinna kan erbjuda i sängen........


Nämligen slät hud:p

Ligger en hel del i det tycker jag......nån som vatt me ett tag...å törs slappna av och njuta av att ge å ta...å inte oroa sig för att håret ligger fel osv....:D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mina tankar denna morgon...

Åldern har betydelse...Förstår inte vad som lockar äldre män att söka sig till unga tjejer..snackar 20-30 åringar
FÖr jag har konstaterat..hehe att en ung kille..fumlig och ovetande om en kvinnas kropp inget har att ge;);)mig.visst någonstans ska man väl börja sin resa.

Tack Gode gud att det finns erfarna män som vet vad dom gör!!!!


jag vet hur man gör
jag vet hur man leker sköna lekar med kvinnor
jag drömmer att leka med sköna kvinnor

men ibland finns det inte på kartan irl....
tur det finns ett forum...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
På tal om ålder. Så tror jag att man kan njuta MKT sexuellt och vänskapligt av personer som både är yngre och äldre än sig själv.

Maken min är äldre, lite mer än vad som anses vara lämpligt kanske. Jag är mogen och han inte! :D

Sedan tror jag att det är mer än åldern som påverkar hur man njuter sexuellt.
Jag är ännu ung och knullar alltid så att håret blir till oreda... Greven66... ;)
 

kille71

Medlem
Kön
Man
mina tankar denna morgon...

Åldern har betydelse...Förstår inte vad som lockar äldre män att söka sig till unga tjejer..snackar 20-30 åringar
FÖr jag har konstaterat..hehe att en ung kille..fumlig och ovetande om en kvinnas kropp inget har att ge;);)mig.visst någonstans ska man väl börja sin resa.

Tack Gode gud att det finns erfarna män som vet vad dom gör!!!!


jag vet hur man gör
jag vet hur man leker sköna lekar med kvinnor
jag drömmer att leka med sköna kvinnor

men ibland finns det inte på kartan irl....
tur det finns ett forum...

hmm, bra med detta forum...
 

greven66

Medlem
Kön
Man
På tal om ålder. Så tror jag att man kan njuta MKT sexuellt och vänskapligt av personer som både är yngre och äldre än sig själv.

Maken min är äldre, lite mer än vad som anses vara lämpligt kanske. Jag är mogen och han inte! :D

Sedan tror jag att det är mer än åldern som påverkar hur man njuter sexuellt.
Jag är ännu ung och knullar alltid så att håret blir till oreda... Greven66... ;)

Härligt Wilda:) Det finns alltid "undantag" som bekräftar regeln;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
var in i en ny butik
så nice

där fanns ett paradis av saker..leksaker för vuxna..hehe
längst in..naughty things
piskor..handklovar..saker att hänga upp sig med i taket.en fotölj med spännen så man kunde spänna fast någon och leka..hihi massor av kul

MEN det ingick ingen man ..suck.för jag vill leka tillsamans med någon ju.snyft
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
var in i en ny butik
så nice

där fanns ett paradis av saker..leksaker för vuxna..hehe
längst in..naughty things
piskor..handklovar..saker att hänga upp sig med i taket.en fotölj med spännen så man kunde spänna fast någon och leka..hihi massor av kul

MEN det ingick ingen man ..suck.för jag vill leka tillsamans med någon ju.snyft
Inte vara ledsen, jag anmäler mig frivilligt! Ska nog se till att du njuter, men först får du sitta fastspänd i stolen och se på när jag förbereder mig...[}:)];) Det kallar jag erotisk tortyr...
 
Toppen